וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: קלטות הסקס של כוכבי הוליווד

וואלה! סלבס

1.12.2012 / 0:01

למרות שנדמה שקרדשיאן היתה הראשונה, זה לא ממש כך. גם לג'ניפר לופז יש אחת, ואפילו למתאבק העבר המשופם, האלק הוגאן. וואלה! סלבס ליקטה מספר קלטות סקס לוהטות במיוחד

פריס הילטון

קאסט: האקס, ריק סלומון, ויורשת העצר

50 גוונים של אפור: אי אפשר לצפות לפחות מהוויט-טראש שמכנה עצמה "פריס הילטון"; מעמדה הלא אלגנטי, בלשון המעטה, דורש ממנה למצוא ריגושים שלא בסטייל, במקומות האפלים של העולם, גם זה הוירטואלי. פורסם שהקלטת הודלפה בעל כורחה, ובכל זאת, היתה צריכה לחשוב על הדבר טרם ביצועיה הלא מרשימים. כך או כך, הילטון, בסופו של דבר, תבעה את בן זוגה שנתן דרור לקלטת, והסאגה הסתיימה בפשרה, בה זכתה בפיצויים על סך חמישים מיליון דולר.

מה יו הפנר היה אומר? מוכן ללהק את הילטון לסרטיו, אבל בלי ה-פריס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד מרגעי השיא של משפחת הילטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

קים קרדשיאן

קאסט: הראפר ריי ג'יי, והאחות שמובילה את אימפריית הקרדשיאנ'ז

50 גוונים של אפור: חמש שנים עברו מאז שיצאה הקלטת שבראה את הקרדשיאנ'ז, אך יש לציין שלמרות האחריות הכבדה, היא לא היתה משתלשלת לקטגוריה נשגבת מזו של האמצ'רז. מיס טראש, כפי שניתן לנחש, מיד נכנסה לדמותה של האישה האוראלית, שנולדה, איך לא, לבצע את ג'וב המלוכלך עד סופו. הסצנה כוללת לנז'רי צפוי, קולות טרחניים ובעיקר מבטי תחינה שכבר פוזרו בכל יו-פורן. כן, זו לא פסגת הקריירה של קים, אך אי אפשר להתעלם מהאפקט שיצרה.

מה יו הפנר היה אומר? בחייאת, ריי ג'יי?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן, "הקאתי קצת בפה", זה הביטוי המתאים/מערכת וואלה!, צילום מסך

קולין פארל

קאסט: דוגמנית פלייבוי, ואלכסנדר מוקדון

50 גוונים של אפור: הכל החל לפני כתשע שנים, כשפארל ובת זוגו דאז, ניקול נראיין, צילמו קלטת סקס בת חמש עשרה דקות (של תהילה? נוט!). כמובן שהמילים הגסות והגניחות שהגיעו הישר מהשיעור הראשון של סדנת משחק כושלת, לא נותרו בספריית הוידיאו הביתית של הזוג, אלא הודלפו החוצה. פארל הדוש, כמובן יצא מכליו ותבע את נאריין, אבל בסופו של דבר, גם הצמד הזה הגיע להסכם ואף חזר להרגליו העתיקים, אך הפעם, ללא תיעוד חזותי.

מה יו הפנר היה אומר? כלום, הוא סובל מאוברדוז של פליטות פה כגון "פוסי", "פאקין" וכו'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
White power skinhead? לא. רק קולין פארל ברגע מביך/מערכת וואלה!, צילום מסך

האלק הוגאן

קאסט: אשתו של החבר הכי טוב, והמתאבק הקשיש

50 גוונים של אפור: בכנות, וואלה! סבלס עצמה את עיניה בעזרת כפות הידיים, כי לא הצליחה לעכל את הסצנות הקשות בהן שפם הפלטינה משתתף. אבל כן, מדובר בדירט אמיתי, כפי שהאמריקנים אוהבים לצרוך. בקלטת משתתפת אשתו של חברו הטוב של הוגאן, שנתן מתאבק אישור לעשות כל שחשקה נפשו. העובדה שהוא נשוי, לא ממש הפריעה למתאבק לבגוד באישתו. יאק.

מה יו הפנר היה אומר? יאק יאק יאק יאק יאק יאק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאק. ושוב, יאק. הוגאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

קניה ווסט

קאסט: כפילה של קים קרדשיאן, הרפאר קניה

50 גוונים של אפור: כנראה שווסט לא הצליח להדוף את ההשראה שהקרינה עליו בת זוגו הנוכחית, קים קרדשיאן, והחליט להרעיד את אדמתנו בעזרת צילום קלטת משלו. כן, למרות הבאגיז וחולצות האוברסייז, הוא נראה, באופן יחסי, ילד טוב. אופס, אז מתברר שלא. על פי השמועות, הקלטת נמצאת בידיו של רכילאי תאב בצע, שממתין בדריכות למזוודת מזומנים על מנת שהקלטת תוכל לצבור צפיות באתרי הפורנו המגוונים. עשרים דקות של ווסט, כפילה של הקרדשיאן וסוגים שונים של אמצעי הגנה. פייר, מסקרן.

מה יו הפנר היה אומר? וואלק, החזיר לה.

קניה ווסט. Evan Agostini, AP
אפשר פיס אוף יו? ווסט/AP, Evan Agostini

ג'ניפר לופז

קאסט: ג'ני מהבלוק ובעלה לשעבר, אוחאני נואה

50 גוונים של אפור: ירח הדבש של ג'ני מהבלוק תועד על גבי קלטת שאורכה, כמו השאר, עשרים דקות. מעט מאד זכו לבהות בזמרת הלטינית משתובבת עם אחד מטוי-בויז שלה, כיוון שבית המשפט הצליח לגנוז אותה, בעזרת הוראה מפורשת. לא מצער מדי.

מה יו הפנר היה אומר? הוא בעיקר היה רוצה להפוך את הבלוק ללוקיישן אירוטי, אבל זקוק לעזרת הציבור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקלטת שלה שמורה בארון נעול, באסוש. לופז/מערכת וואלה!, צילום מסך

בר רפאלי

קאסט: הטופמודל הישראלית, ניצבים נלהבים

50 גוונים של אפור: נכון, מדובר בהלצה. ובכל זאת, בקטע שהתפרסם באתר המערכונים, "funnyordie", מככבת רפאלי ומבקשת את עזרת הציבור בגיוס כספים למען קלטת סקס עתידית אותה היא מעוניינת להפיק. בוואן-שוט המשעשע, הדוגמנית מתגרה: "זו תהיה קלטת שלי, בה אעשה סקס עם בחור, בהרבה תנוחות שונות, למשך כמה שעות לפחות". איט'ז פיין וויד וואלה! סלבס.

מה יו הפנר היה אומר? רפאלי, איך לומר, לא מימשה את הפוטנציאל שלה עם דיקפריו. הגיע הזמן לשוגר דדי אמיתי, מהדור הישן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully