וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה הביונית: מירי בוהדנה מזיעה

וואלה! סלבס | ברק פכטר

27.11.2012 / 0:02

אחרי שנה של טיפוח המשפחה בבית, מירי בוהדנה מוכנה להסתער ולכבוש את הביצה המקומית שוב. בדרך היא שומרת על גוף חטוב במיוחד באמצעות אימון אישי. וואלה! סלבס גוזיה

שלושה הריונות שהסתיימו בשלושה צאצאים חמודים, הם אלה שגרמו לכם להתגעגע למירי בוהדנה, אחת הנשים הלוהטות במדינה. בעוד שבוהדנה ממש לא מצטערת שהביאה עם בן זוגה בבו קובו את בן, אסתר ורפאל הקטנים, וואלה! סלבס דווקא חשה בחסרונה. לכן, רק אפשר לתאר כמה התמונות שלה עולה על נעלי ספורט ומזיעה במהלך אימון ספורטיבי הלהיבו אותה.

מירי בוהדה באימון כושר. ברק פכטר
הדרך לריצה עוברת במדרגות הנעות. מירי בוהדנה והמאמן/ברק פכטר

גם חמש שנים של הריונות ולידות, לא הצליחו לעשות ממירי אישה פחות לוהטת, אלא רק לזכות אותה בתואר של אמא מפתה במיוחד. כדי לשמור על המעמד, בוהדנה חברה למאמן שלומי ממן, ויחד יצאו השניים ממכון הכושר לריצה זריזה ברחובות הפסטורליים של שכונת תל ברוך התל אביבית.

מירי בוהדה באימון כושר. ברק פכטר
מוכנה, היכון ו.../ברק פכטר

למרות שהבוהדנה לא קפצה מאושר למראה צלם הפפראצי העשוי ללא חת של וואלה! סלבס, היא לא עצרה את האימון והמשיכה להזיע ממש כמו אלופה אולימפית, שרק רוצה לשמור על הקימורים מעוררי הקנאה, תוך כדי תרגול שאיפות ונשיפות. ברצינות, יש מישהו לא מזמזם כעת בראשו את הנעימה המוזיקלית מהסרט "רוקי"?


וואלה! סלבס היתה יוצאת לריצה כדי להיפטר מהקילוגרמים העודפים, אבל יכולה לעשות את זה רק בלילה, בשעות שבהן מרשים לה להראות את פרצופה בציבור.


בית הדין הרשיע את מירי בוהדנה

אתם קובעים: למי החזה המנותח השווה ביותר?

מירי בוהדה באימון כושר. ברק פכטר
קפי-/ברק פכטר
מירי בוהדה באימון כושר. ברק פכטר
-צה!/ברק פכטר
מירי בוהדה באימון כושר. ברק פכטר
הדשא מעולם לא נראה ירוק יותר/ברק פכטר
מירי בוהדה באימון כושר. ברק פכטר
טוב די! מירי לא נחה/ברק פכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully