וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי מדברת: "נתקלתי ב'איחולים' שהעלו לחלוחית בעיניי"

וואלה! סלבס

22.11.2012 / 16:01

הטופמודל הכי מושמצת בשבוע האחרון, מגיבה לראשונה בתקשורת על הסערה שעורר המסר שצייצה לשני העמים. "אם לאחל לחפים מפשע ביטחון, חוטאת אני", אמרה. וואלה! סלבס סוף פסוק

בר רפאלי נגד העולם, סיבוב #2861 יוצא לדרך: אחרי שהסעירה את הביצה המקומית עם ציוץ ה"תקווה לשלום בשני הצדדים" שפרסמה בתחילת השבוע, שתומך בשני הצדדים שנפגעו בזמן מבצע "עמוד ענן", רפאלי מגיבה לראשונה בתקשורת הישראלית על הפרשה. הדוגמנית, שבכלל עסקה השבוע בצילומים בחו"ל, אמרה לכתב "ישראל היום", ערן סוויסה, כי למדה שלא להתייחס לביקורת של אנשים, אבל הזדעזעה מתגובות של אנשים כלפיה.

בר רפאלי במסיבה של ורסאצ'ה. Alo Ceballos, GettyImages
לא בסדר, כנראה. בר רפאלי/GettyImages, Alo Ceballos

"אם לאחל לחפים מפשע ביטחון בזמן מלחמה נחשב חטא, אקעקע על מצחי 'חוטאת אני'. אצעד בראש חוצות ולא אתחרט", אמרה רפאלי בראיון שיתפרסם במהדורת סוף השבוע של העיתון. כך למעשה, התייחסה בדבריה לראפר הצל ולעיתונאית ליאורה גולדנברג שטרן שיצאו נגדה בפומבי, בגלל אותו ציוץ מסעיר. "נתקלתי באמירות בוטות ולאומניות... ו'איחולים' שהעלו לחלוחית בעיניי", סיפרה.

"איך יתכן שבחברה שבה גדלתי וחונכתי, עם ההיסטוריה הקשה של העם היהודי, קיימים אנשים שחושבים שזה בסדר לשנוא אנשים על סמך דתם? לאחל למותם", תוהה ברבור בקול. "לא בסדר שאני מאחלת לאזרחי ישראל ובעיקר לתושבי הדרום ולחיילים הנפלאים שלנו ביטחון, ויחד עם זאת אאחל גם לאזרחי וילדי עזה החפים מפשע שלא יפגעו? שלא ימותו?". בהמשך, רפאלי עקצה את "המתקשים בהבנת הנקרא", כלומר אלה שפרשו את דבריה כאילו היא מעודדת את ארגון חמאס. חריפה, אש.


וואלה! סלבס מחכה ליום שבו מישהו ירצה ראיין אותה. גם לה יש מה לומר על מצב חמוסי הבר באזור הדרום.


נועה תשבי בעד בר רפאלי: "תרדו ממנה"

והנה קבוצות פייסבוק שקוראות להחרים את בר רפאלי

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully