וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל המבולבל מרגיע את ילדי אשקלון

וואלה! סלבס | צילום: יח"צנים

22.11.2012 / 10:57

המצב בדרום קשה? מזל שכוכבי הילדים יובל המבולבל, הדוד חיים ומיקי הגיעו כדי להסיח את דעתם של הזאטוטים שהמתינו לרגיעה במקלטים מרעש מטחי הרקטות. וואלה! סלבס מצחיקי

אפשר לומר שסלבס ארצנו מרוכזים ברובם באזור מרכז הארץ, אבל אי אפשר לקבוע שלמרות החשש שכרוך בלהגיע לאזור המופגז - הם לא פחדו לשמח את תושבי הדרום. כך גם כוכבי הילדים יובל המבולבל, הדוד חיים ומיקי, שנסעו אתמול (ד') היישר מהחזרות למחזמר חנוכה שלהם "גיבורי האור 2 - משימה בחלל" בתל אביב עד לאשקלון, כדי הופיעו בפני ילדים, ששהו באותן שעות במקלטים בעיר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחבקים את ילדי הדרום. יובלהמבולבל, הדוד חיים וחברים אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך הביקור בין המרחבים המוגנים, עברו השלושה בין ארבעה מקלטים ובכך שימחו מאות ילדים נרגשים. אתם יודעים, יש כאלה שמתלהבים מנוכחותם של בר רפאלי או משיר של הצל, ויש כאלה שעבורם יובל המבולבל הוא האייקון הכי מלהיב שיש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי שטוב לו ושמח!/מערכת וואלה!, צילום מסך

כדי שכולם יוכלו לשיר, המבולבל ניגן בגיטרה כמה משיריהם המוכרים והאהובים של כוכבי הילדודס. אפשר לומר שההופעות אכן הצליחו להסיח את דעתם של הקטנים מהאזעקות ורעשי ההפגזות שהיו בחוץ, והפכו אותם לסוג של "גיבורי אור" בעצמם. אחד הילדים אפילו ביקש שיישארו איתו במקלט, כי "קשה לו עם הרעש הזה בחוץ". בתקווה שהרעש לא יחזור לאזור.


וואלה! סלבס הכי מעריצה את יובל המבולבל, בעיקר כי הוא מזכיר לה את אמא שלה.


עם מי בילה יובל המבולבל באילת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully