וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה תשבי בעד בר רפאלי: "תרדו ממנה"

וואלה! סלבס

22.11.2012 / 8:58

רגע אחרי ההכרזה על הפסקת האש באזור והחיזוק מהחברה נועה תשבי, צייצה בר רפאלי תמונה שאומרת הכל. האם מדובר בצו פיוס בין הטופמודל לכל אלה שיצאו נגדה? וואלה! סלבס יונה

עם ההכרזה אמש (ד'), על הפסקת אש בין ישראל לאלה שמתקיפות אותה, נראה שהגיע הזמן גם להפסקת אש מסוג אחר לחלוטין - בין מחנה בר רפאלי למחנה המתנגדים לציוץ ה"תקווה לשלום בשני הצדדים" שפרסמה בתחילת השבוע, כמובן. ומי המובילה של המהלך המפייס? רפאלי עצמה. זמן קצר אחרי פרסום ההחלטה לנצור אש, פרסמה רפאלי תמונה אחת שאומרת הכל - השלט "כל הכבוד לצה"ל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עושה שולם. התמונה שצייצה בר רפאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם תמונה אחת שווה אלף מילים, נראה שבר, שהשאילה את התמונה מהידיד הטוב שלום מיכאלשווילי, יודעת איך לתפקד עם המצלמה ולעשות את הדבר הנכון בזמן הנכון עבורה. אולי כעת, כל המלעיזים יניחו לטופמודל הישראלית לנפשה, ואמה, ציפי לוין, תוכל להשתחרר אף היא ממצב המגננה.

בר רפאלי. splash
leave bar alone. בר ונעה/splash

אבל לא רק אמא של בר מגנה עליה, אחרי דנה ספקטור ואסי עזר, אתמול צייצה גם החברה נועה תשבי בעד רפאלי. "טוב. כבר שבוע אני מנסה לא להגיב אבל מספיק. בבקשה תרדו מבר... היא לא עשתה שום דבר לא בסדר", כתבה השגרירה הישראלית בהוליווד, זו שנאמה בכינוס בעד ישראל עם פתיחת מבצע "עמוד ענן".

אחר כך, הסבירה תשבי ש"יש לנו כל כך הרבה אלימות מבחוץ, אין צורך בעוד אלימות, גם אם היא 'רק' מילולית - מבפנים. אני בטוחה שאתם מבינים". וכשנועה אומרת, נועה יודעת. האם זה הסוף של הכאוס הוירטואלי סביב בר? בתקווה לשלום.


וואלה! סלבס מצייצת רק תמונה של עצמה, כאלה שגורמות לכולם להסתכסך איתה. ככה זה כשאת נראית כמו חבית חומר נפץ.


קבוצות פייסבוק קוראות להחרים את בר רפאלי

צפו: נועה תשבי בעצרת הסברה ישראלית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully