וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר One Direction וטיילור סוויפט יחד?

וואלה! סלבס

19.11.2012 / 10:09

מתברר שגם זמרות עם שם רע של שבורות לב נצחיות, יכולות לאחוז בנערים מתבגרים שיעבירו להן את הזמן בנעימים. השמועות מספרות שסוויפט צמודה כעת להארי. וואלה! סלבס שידך

הרפרטואר שלה בנוי משירי פרידות גרידא, ולא בכדי. עושה רושם שטיילור סוויפט, זמרת שגרפה שישה פרסי גראמי עד כה, היא שבורת הלב הנצחית -א-לה-אלאניס-מוריסט של המאה ה-21. כן, הדיסטורשיין הוחלף בגיטרה אקוסטית מתקתקה ועיוות אלקטרוני של הווקלז, אבל המוצר הוא אותו מוצר: זמרת צעירה וצווחנית שעסוקה בעיקר בתיעוב זכרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במקור מתל אביב? טיילור סוויפט/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה כמובן, לא יעזור לאף עלם חמודות להתקרב לזמרת הבלונדינית, אלא אם מדובר בחבר להקת הבנים, וואן דיירקשן. על פי הדיווחים, הארי סטיילס, זה שמקפיד לשמור על הברק בשיערו הנפוח, הוא זה שעושה עכשיו נעימ-י לסוויפט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדיירקשן של סוויפט בצד השמאלי של התמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השמועות צצו לאחר שהזמרת החליטה להשתתף באחת התכניות של "אקס פקטור", בבוקר יום חמישי (15.11), ומי שליווה אותה בחזרות ובמופע, היה לא אחר מסטיילס. עדים שנכחו במקום דיווחו: "הוא חייך אליה בזמן שעשתה חזרות. כשסיימה, הוא קפץ על הבמה, הרים אותה, שם אותה על הכתפיים ונשא אותה. כל הצוות היה ממש מופתע".

מלבד הצופים, גם מריו לופז, מנחה תכנית הריאליטי, שאל את הארי מה מעשיו במקום. הילד לא היסס והצביע לכיוונה של סוויפט. אולי אלו משקפי ההיפסטר שהדליקו אותו.


וואלה! סלבס לביאה זועמת, בעיקר כשהיא לא מקבלת תוספת למנה העיקרית שלה.


כוכבות הילדים הכי לוהטות בעולם

מה עשו חברי One Direction בסלון של ג'וני דפ?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully