וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הסוד שמלי לוי הסתירה מבתה?

וואלה! סלבס

11.11.2012 / 14:45

לא מדובר באיך מביאים ילדים לעולם או האם באמת קיימת פיית שיניים, אבל אם הבת של מלי לוי ושמעון גרשון תקרא את האייטם הבא, היא לא ממש תהיה מרוצה. וואלה! סלבס סכסכנית

אחד מהתפקידים הרבים של ההורים הוא לא לחשוף את כל האמת בפני ילדיהם מכל מיני סיבות שנראות להם. אחת שאימצה את הכלל הזה, היא מלי לוי.

השחקנית ההורסת ובעלה, שמעון גרשון, הגיעו אתמול (ש') בערב, למסעדת 'התרנגול הכחול', ליום הולדתה של כוכבת הילדים מיכל הקטנה. אחת מהמעריצות הרבות של מיכל היא בתה של הזוג החמוד - ליהיא גרשון לוי.

מלי לוי. רפי דלויה
שקר לבן. מלי/רפי דלויה

למרות הרצון הטוב של ההורים להביא את הילדה ליום ההולדת, הם נאלצו לוותר על התענוג, מאחר והאירוע התקיים בשעות הערב המאוחרות וכמובן בגלל מזג האוויר הסוער. לוי, שהמתנגלה באירוע, סיפרה לחבריה שהיא מרגישה לא בנוח עם העובדה שנאלצה להסתיר מבתה את העובדה כי היא הולכת ליום ההולדת של אחת הכוכבות האהובות עליה ואמרה שהיא חייבת לפצות אותה על כך.

מיכל אמדורסקי, מיכל הקטנה. רפי דלויה
דומות? מיכל ומיכל/רפי דלויה

עוד הגיעו לאירוע: אורנה דץ, שפגשה את בעלה לשעבר משה דץ, מיכל אמדורסקי, מורן אייזנשטיין, יובל המבולבל, דנה אשכנזי, ועוד חברים קרובים ובני משפחה.

רק לאחרונה וואלה! סלבס גילתה שהסיבה לבלבול המיני שלה, היא העובדה שאמא שלה כל הזמן סיפרה לה שהיא גבר בגוף של אישה. או להפך

הקמפיין החדש של מלי לוי

אורנה דץ. רפי דלויה
איפה העוגה? אורנה/רפי דלויה
משה דץ, מיכל הקטנה. רפי דלויה
הנה היא. משה ומיכל/רפי דלויה
מורן איזנשטיין. רפי דלויה
והנה הבטן. מורן/רפי דלויה
דנה אשכנזי, מיכל הקטנה, יובל המבולבל. רפי דלויה
חיבוק קבוצתי. דנה, מיכל ויובל/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully