וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: גברים לוהטים במדים

וואלה! סלבס

10.11.2012 / 0:00

ברק אובמה זכה בבחירות לנשיאות, ועל מנת שהכהונה שלו תראה עסיסית מאי פעם, החליטה וואלה! סלבס לגייס עבורו צבא חיילים שיגרום לעניבתו לסמור. ליאו, בראד ובן. במי תבחרו?

הידד! ברק אובמה זכה בבחירות לנשיאות ארצות הברית. כדי להפוך את הכהונה שלו למעט יותר עסיסית, ועל מנת שהוייב הכללי יהיה איזי-גוינג, החליטה וואלה! סלבס לגייס עבור הנשיא צבא חיילים שיגרום לעניבתו לסמור, למישל להתלבט ולרומני לפרוץ ביבבה. מבראד פיט במדי ממזר חסר כבוד, דרך ג'ייק ג'ילנהול שזנח את דוני דארקו ושלף M16 יזרעאלי, ועד ליאונרדו דיקפריו כנוכל המתחזה לטייס. אובמה, מאחוריך.

טום קרוז

שירת ב: Top Gun ("אהבה בשחקים")

למטווח או למטבח: אחרי שהצטרף לכת הסיינטולוגיה, קיפץ על הספות של אופרה, גרם לשלוש נשותיו לנוס על נפשן והפך לפרו-אנה, קרוז ללא ספק צריך להתפקד במטבחו של אובמה בבית הלבן, להתמלא בקלוריות ולהחזיר את הריפיוטיישן שקבר עמוק באדמת הוליווד. דפנטלי, קיטצ'ן.

בן אפלק

שירת ב: Pearl Harbor ("פרל הארבור")

למטווח או למטבח: את בן אפלק אפשר לכלוא במזווה של מישל. הוא אמנם נראה כמו הלאבר-בוי המושלם שהגיח לביקור על מדים מהניינטיז, ויגרום לסביבתו לרטוט ממנהרת הזמן אליה הוכנסה ("ואו!-איזה-פייס-ליפט-לפנים"), אך אפלק כמו אפלק, תמיד יהיה החבר של דיימון, שכשל במולטי-דרמות ושגשג (לרגע) בקומדיות רומנטיות. מ ט ב ח.

ליאונרדו דיקפריו

שירת ב: Catch Me If You Can ("תפוס אותי אם תוכל")

למטווח או למטבח: ליאונרדו דיקפריו יכול להתחזות לטייס, רופא או עורך דין, אך לפני הכל, לעד יהיה הוומנייזר שקטף את הפרח בר (רפאלי) היקר של מדינתנו הקטנה במזרח התיכון. למרות שהצליח באופן דושבאגי לחלוטין להשתעמם מג'יזל, בר וארין הית'רטון - הוא עדין שומר על פני הנער התם שצייר את קייט וינסלט בעירום, ונלחם בשארית כוחותיו על נשימתו האחרונה. עם מדים או לא, הכי למטווח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

זאק אפרון

שירת ב: The Lucky One ("בר מזל")

למטווח או למטבח: "היי סקול מיוזיקל"? סיראסלי? מטבח, אפרון, מטבח.

בראד פיט

שירת ב: Inglorious Basterds ("ממזרים חסרי כבוד")

למטווח או למטבח: פיט יתאים לכאן או לכאן. יש לו את קול הבריטון שיגרום לשדה הקרב (גם במלחמת העולם ה-2) להתפורר, והוא בדיוק הממתק שמישל אובמה היתה רוצה לאחסן במזווה, לעת מחסור. אנג'י ידעה בדיוק מה היא עושה, כשבחרה בו. "מטבח או מטווח" זו לא השאלה, השאלה היא, "איך ומתי?".

ג'ייק ג'ילנהול

שירת ב: Jarhead ("ג'ארהד")

למטווח או למטבח: הו דוני דארקו, איך הפכת מנער סכיזופרני, להוט-מן מזוקן שגורם לכולנו להזיע קלות? כך או כך, למרות הווייב הרגיש שנושא עימו מאז התקופה הפרנואידית, את ג'ילנהול קל מאד לשלוח לשדה הקרב. הוא ישלוף את פרנק הארנב ויגרום לכולם לשקשק. מטווח, מטווח, מטווח.

מאט דיימון

שירת ב: Saving Private Ryan ("להציל את טוראי ראיין")

למטווח או למטבח: אי אפשר עוד להכחיש, דיימון, איך לומר - הזדקן. עור הפנים רפוי, השיער דליל ואפלק פרש מתפקידו בצמד "מאט והצל". למרות רפרטואר סרטים מעורר הערכה, השחקן עם פני הבייביפייס מאריכות הימים לא יוכל לעזור לאובמה כפי הנדרש, ולכן - הלז קיטצ'ן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully