וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: התמונות הסקסיות של קים קרדשיאן

וואלה! סלבס

21.10.2012 / 15:20

מלכת הריאליטי האמריקאית שחוגגת היום (א') 32 שנות זוהר, הפכה השנה לסופרסטאר קטנה לא פחות מריהאנה או ליידי גאגא. נכון, זה קרה בזכות חתונה שערורייתית וגירושי בזק שליוו אותה, כמה דרמות משפחתיות מתועדות היטב וחבר ישן-חדש בשם קניה ווסט. אבל בעיקר בגלל העובדה שכנראה ראינו את קרדשיאן בתמונות שבהן היא חושפת יותר עור מדוגמנית ממוצעת של ויקטוריה'ס סיקרט, על בסיס שבועי. כדי שתוכלו לברך כמו שצריך, וואלה! סלבס מגישה מבחר תמונות של האישה הלוהטת. מזל טוב, קימי!

ריץ' ביץ'

זה רק נדמה לוואלה! סלבס, או שהקרדשיאן קצת סובלת במים הקרירים? בגד הים הלבן אלגנטי, הפרצוף קצת פחות. מה זה משנה, העיקר שאנחנו (והעולם) נהנים.

האישה בסלעים

פעורת פה, נוטפת (מים!) ובעלת קימורים שלא יביישו אף אקסית של קניה, הראפר הקשוח שמחמם בימים אלה את מיטתה. ככה אנחנו אוהבים את הקרדשיאן שלנו, בטוב טעם.

כסופה וחשופה

קים תמיד היתה אישה אישה, כזו שחוגגת את הגוף של בנות המין היפה. במקרה הזה מי בכלל צריך ביקיני - קצת צבע גוף וזוג עיניים שאומר הכל. רגע, מישהו בכלל מצליח להתמקד בעיניים?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

חתולה שורטת

גם כשקים מחליטה לעלות על תחפושת תמימה לכבוד חג ההאלווין, זה תמיד צריך להיות עסיסי יותר, גדול יותר, בולט יותר. אז מה בעצם יבלוט מתחפושת הנמרה הנושכת שלה השנה?

מינימליזם שיק

קרדשיאן לא צריכה יותר מדי פינוקים כשהיא מגיעה לבית מלון. שכחו מהחלוק המפנק, אין צורך בג'קוזי מבעבע או מהשמפניה התוססת, זו רק קים והביקיני הכהה שלה.

שובבה במיטה

בנים (ובנות), לא הייתם שמחים להתעורר במיטה כשהקרדשיאן מחייכת לידכם, עטופה רק בסדין לבן שמכסה את המקומות הרגישים מהבריזה הקלילה של המזגן? הרי ליד הגברת תמיד חם.

משפחה שכזו

בכל מצעד שכזה, חייבים לפחות תמונה אחת של קים בביריות, ומה יותר טוב מתמונה שלה עם האחיות וה-BFF שלה, קורטני וקלואי, כשהן מפרסמות את קו ההלבשה התחתונה שלהן. הכי ראוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully