וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות ראשונות: קותי סבג אחרי הפרידה

וואלה! סלבס | צילום: ברק פכטר

18.10.2012 / 10:37

יממה אחרי שהתקבלה הבשורה המרה בדבר הפרידה הטרגית של קותי ויאנה, אסף סבג את שארית כוחותיו ויצא עם הכלב/ה (קולה/קוקה) ולבו השבור לטיול. וואלה! סלבס כתף חמה

אתמול (ד'), מבלי שצפינו את האסון, קותי סבג ויאנה יוסף הכריזו על סיום מערכת היחסים המתוקשרת שלהם. החלל שנפער לא פסח על החזה של אף אחד מאתנו, שכן צמד פליטי הריאליטי עבר את מבחן הזמן (חודש לאחר היציאה מהבית) ופיזר את התחושה שמדובר ביותר מרומן אקראי.

קותי סבג. ברק פכטר
בדד, פלוס. קותי והכלב עצובים/ברק פכטר

אז ישר לפרצופנו התם - כנראה שאכן מדובר ברומן אקראי. לא סיפור אהבה גדול, ולא מערכת יחסים שתשתרע על פני כמה עשורים. מצער, אבל לא יתר על המידה, הרי כולנו היינו רוצים לראות מי הפרסונה הבאה שתנגב לקותיאנה את הדמעות, ותערסל, תלטף ומאוחר יותר תצטרף לאירועי השקה, ותעבור לגור איתם. חיי הפליט בהילוך מהיר, המתכון אף פעם לא משתנה.

קותי סבג. ברק פכטר
נגרר קדימה/ברק פכטר

לכן, מהיכרות קרובה עם לבבות שבורים, דאגה וואלה! סלבס לשלוח צלם אשר תיעד את סבג המסכנון בטיול עם אחד משני הכלבים אותו אימץ יחד עם בת זוגו לשעבר. קותי יצא הבוקר (ה') לאחד מסיבובי הצרכים הראשונים אותם יעשה בתקופה הקרובה, וניסה להימלט מעדשת המצלמה, עד כדי כך שלא טרח לאסוף את גללי הכלבלב, שנראה דווקא מבסוט מהעבודה שכעת קותי-מאן הוא אך ורק שלו.

כן, סבג נראה זעוף ובודד, אבל לפחות קיבל את אחד משני הגורים. בפרק הבא - לאן נעלם הכלב השני, ומה יעשו קוקה ו-קולה בבתים הנפרדים. כאמור, יאנה כבר הספיקה לשכור דירה משלה.

וואלה! סלבס לא רגילה לצאת מהבית ללא רצועה, אבל הבטיחה לעצמה שמחר בבוקר תנסה לעשות זאת בפעם הראשונה.

קותי סבג ויאנה יוסף נפרדו

קותי ויאנה בטיול רומנטי

קותי סבג. ברק פכטר
מנסה להסתיר את הלב השבור/ברק פכטר
קותי סבג. ברק פכטר
וגם מאחור/ברק פכטר
קותי סבג. ברק פכטר
פרופיל של רווק ממוצע/ברק פכטר
קותי סבג. ברק פכטר
כובש את מבטו/ברק פכטר
קותי סבג. ברק פכטר
גם בסופר השכונתי/ברק פכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully