וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי מרגיזה את נשות ברצלונה

שירות וואלה! סלבס

15.10.2012 / 0:01

הטופמודל שמבלה באצטדיון הספרדי יותר מאשר בארץ, מעוררת את קנאתן של נשות כדורגלני נבחרת ברצלונה שלא מפסיקות לצייץ נגדה, בערך. וואלה! סלבס זמן פציעות

האם בר רפאלי תקבל בקרוב כרטיס אדום במגרש הכדורגל בברצלונה? אם זה תלוי בכמה נשים בספרד, התשובה היא כן. הטופמודל מעוררת בחודשים האחרונים את זעמן של הנשים והחברות של שחקני נבחרת הכדורגל של ברצלונה, אבל התמונה שצייצה בזמן משחק הסופר קלאסיקו בשבוע שעבר, אותו משחק שבו בילו גם אייל גולן וגלעד שליט, גרמה להן להביע את המרמור שלהן בפומבי.

השחקנים פברגאס והצמוד של שאקירה פיקה אמנם צולמו בעבר כשהם מבלים עם הרפאלי, אבל דווקא התמונה שהעלתה הדוגמנית כשהיא מחובקת על רקע המגרש עם קפטן הקבוצה צ'אבי, כשהכיתוב התמים מציין שהספורטאי "הוא כמו אח" עבורה, הצליח להדליק את חברתו של פברגאס, הדוגמנית הלבנונית דניאלה סימן, ששחררה קיטור בטוויטר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרגיזים. בר רפאלי וצ'אבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"האובססיה של דוגמניות מסוימות לשחקנים אחדים מתחילה להיות מגוחכת", צייצה סימן המתוסכלת, "קצת כבוד, בבקשה". הציוץ מיד זכה לציוץ תמיכה נוסף מג'וליה ויגאס, חברתו של שחקן הקבוצה הצעיר טיאגו. תירגעו בנות, כולם בכלל דיברו על כך שהיא יוצאת עם חבר אחר בנבחרת, דניאל אלבס.

זו אינה הפעם הראשונה שחברה יפה של כדורגלן שולפת ציפורניים נגד בר: מוקדם יותר השנה, הדוגמנית אירינה שייק נכנסה ברפאלי אחרי שזו יצאה נגד השימוש המופרז בג'ל לשיער של הבויפרנד, כריסטיאנו רונאלדו. זה נגמר בסוג של התנצלות.


וואלה! סלבס היתה שמחה להשתתף בכל הקאט פייט הספרדי הזה, רק שהיא מוחרמת בכל מדינות האיחוד האירופי. הולה.


הנה עוד כמה סכסוכים מפורסמים של סלבס

תמונות רטובות: בר רפאלי מזיעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully