וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטן גרינברג: "לא לקחתי שום הימור. הייתי אני"

נועה רוזין

5.9.2012 / 9:11

רגע אחרי הגמר הגדול, תפסנו את שלישיית הגמר לשיחה קצרה וכן, גם את הזוכים מהעונות הקודמות, שחזרו למספר דקות ללילה ההוא בו זכו. וואלה! סלבס סופרסטאר

דרור פיקלני

צילום: דרור פיקלני
עריכה: יותם בן דוד

בזמן שכולם הספידו את העונה העשירית של 'כוכב נולד', הביקורות לא ממש פירגנו והרייטינג, איך לומר, לא היה בדיוק בשמיים, כוכב נולד סגרה אתמול (ג') עשור, במופע ראווה שהתקיים בעיר חיפה.

רגע אחרי הדו קרב הצמוד, בו ניצח אור טרגן את איטן גרינברג (49:51), תפסנו את שלושת הפיינליסטים לשיחה קצרה על החוויה הגדולה. "זה היה מרגש מאוד, הרגשתי מדהים" סיפר טרגן, שלמרות שהודח באמצע התכנית והוחזר על ידי הצופים בגלגל הצלה, לקח את הגמר, "אני רועד, אבל זה כייף גדול".

גמר כוכב נולד עונת העשור. דרור פיקלני
המנצח והמפסיד. אור ואיטן/דרור פיקלני

גם גרינברג נראה מחויך מאוד ולא נראה מדוכא מדי בעקבות ההפסד שלו. אגב, למקרה שתהיתם, הוא לא מתחרט ולו לרגע על בחירת השיר המקורי אותו ביצע, "לא לקחתי שום הימור. הייתי אני, הבאתי אמת לבמה וזה מה שחשוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שאבא לא יעשה בושות. אניטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובזמן שכולם מתכוננים לסולו שלהם, לפיינליסטית אניטה גסין, שהעפילה למקום השלישי, היה דבר אחד בראש, שאבא שלה לא יעשה פאדיחות. הוא, לעומתה, כבר למד את הלקח, "זהו, אני כבר לא עושה פאדיחות", אמר אביה, "אניטה אמרה לי 'אבא העסק כבר נהיה רציני, אז מספיק עם הפאדיחות'".

את ההצגה כמובן, גנבו זוכי העשור מכל הזמנים, שעלו לבמה במופע מרגש, שבסיומו שרו את שירו של שלמה ארצי "כבר עבר די זמן", מה שהחזיר אותם לאותו רגע בו זכו. "מוכר, מכניס אותי קצת ללחץ", אמר הראל מויאל. גם את הראל סקעת המעמד לא משאיר אדיש, "זה זורק אותך אחורה", הוא אומר, "למרות שזה כל כך שונה".

וואלה! סלבס עדיין מחכה לתעודת זכייה שלה מתחרות הכשרונות של המתנ"ס באור יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully