וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספוילר: מסיבת הרווקות של איילה רשף

וואלה! סלבס

29.8.2012 / 0:00

אם קוראים לך איילה רשף ואת עומדת להתחתן, אז אולי כדאי שלא תקראי את האייטם הבא, אחרי הכל, כל הפרטים על מסיבת הרווקות שלך בפנים. מזל טוב. וואלה! סלבס מקלקלת

לידיעת הגולשת איילה רשף, אם הגעת עד לכאן, אז כנראה שאת לא ממש בענייני הפתעות והכי בא לך לדעת מה החברות שלך מתכננות לך לערב החגיגי של מסיבת הרווקות שלך.

כאמור, רגע לפני החתונה החגגית של רשף ובן זוגה החתיך, טומי אלתגר, הכלה תזכה למסיבת רווקות חגיגית. המסיבה כולה תעוצה בסגנון של מסיבת הפתעה. הלוקיישן שנבחר הוא חוף פלמחים לסוג של מסיבת פול מון (כן, ממש כמו זו שהיית בה בתאילנד לפני מספר חודשים), ושיריינו מאהל חגיגי וגאלונים של אלכוהול לטובת התענוג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תשחקי אותה מופתעת, סבבה? רשף/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבעיה: הנהלת החוף לא ממש אישרה את המסיבה והחברות הטובות שלך נאלצו לחזור לשולחן התכנונים. הבנות אמנם טרם מצאו לוקיישן חלופי, אבל היי, וואלה! סלבס תשמח לספר לך שמומלץ לך להשאיר את ימי החג של ראש השנה פנויים כי המסיבה המפתיעה תיערך אז.

הנושא, כמה מפתיע, ישאר כמתוכנן: "מסיבת תאילנד". ככה זה שהחופשה הראשונה שלכם כזוג היתה במדינה האקזוטית ואתם לא מפסיקים לדבר על זה. במילים אחרות, תתחילי לסמס "קפונקה" לכול החברות שלך.

וואלה! סלבס חגגה מסיבת רווקות בסגנון שוק בצלאל. הכי סטייל.

מה ההפתעה שטומי אלתגר מכין לחתונה?

איילה רשף: ”אני אוהבת את טומי רק כי הוא יפה”

  • עוד באותו נושא:
  • איילה רשף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully