וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי תורג'מן בדרך למחוברים?

וואלה! סלבס

28.8.2012 / 0:00

פליט הריאליטי העצבני כנראה לא אמר את כל מה שהיה לו וכעת הוא שוקל לחזור שוב למסך שלכם ולתת הצצה נוספת לאישיותו הסבוכה - הפעם בתכנית "מחוברים". וואלה! סלבס טראשית

נראה שלאיתי תורג'מן כבר נגמרו ההצעות לתפקידי אופי בסרטים איכותיים, או שיכול להיות שהוא סתם מאס בפוזה הסופיסטית שלו, אחרת איך תסבירו שהוא שוקל לקחת חלק בעוד סדרה שמתעדת את חייו?

אחרי שעשה לעצמו בושות והחריב את המוניטין שלו כשחקן איכותי בתכנית הריאליטי "הישרדות", תורג'י העצבני שוקל בימים אלו הצעה שקיבל מהפקת סדרת הדוקו "מחוברים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה עם תפקיד אופי? איתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי מקורבים לתורג'י, לאחרונה הוא קיבל הצעה מהפקת התכנית, שהציעה לו לקחת מצלמה ולעשות טסט ראשוני, על פיו יקבע אם הוא מתאים לאופי התכנית.

בימים אלו, כך מספרים המקורבים, שוקל תורג'י את ההצעה בכובד ראש, ואף נשמע אומר לחבריו כי אולי הוא צריך להתייעץ עם לא אחר מאשר המחובר ג'ייסון דנינו הולט.

כידוע, הסדרה מסקרת את חייהם של חמש דמויות, שהחליטו להכניס מצלמה לחייהם ולתעד כל רגע. בעונה הנוכחית משתתפים: חנוך דאום, גדעון לוי, סקאזי, אמירם בן טובים וכמובן ג'ייסון.

מזוהר יעקבסון, הסוכנת של תורג'י נמסר: "אין תגובה".

וואלה! סלבס קיבלה הצעה להשתתף גם בסדרה, אבל לא ידעו אם לשייך אותה למחוברים או למחוברות מאחר והמיניות שלה עדיין לא הוגדרה.

איתי תורג'מן נתבע על גזענות

איתי תורג'מן: "תצביעו לאהובתי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully