וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בר רפאלי יוצאת עם כוכב ברצלונה בכדורגל

וואלה! סלבס

22.8.2012 / 14:50

אתרי רכילות מעבר לים מדווחים כי מי שזכה בליבה של הטופמודל, הוא לא ג'רארד פיקה כפי שפורסם, אלא דווקא המגן הימני של ברצלונה, דני אלבס. כנסו כנסו. וואלה! סלבס מבולבלת

עכשיו זה כבר ברור לכולם: לדוגמנית ההורסת, בר רפאלי, יש חיבה עזה לספורטאים (מלבד ליאו הרופס, כמובן). אחרי שמועות על רומן עם שון וויט, רפאל נדאל ואפילו ג'רארד פיקה, עכשיו קבלו את הרומן החדש של הבינלאומית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאוהבת?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזמן שהיא עושה כיף חיים עם החברים ציון ברוך ושלום מיכאלשווילי במיקונוס שביוון ומשוויצה בגוף ההורס שלה, אתרי רכילות בספרד מדווחים כי למרות השמועות על הרומן עם פיקה, רפאלי דווקא מנהלת מערכת יחסים עם דני אלבס הברזילאי, המגן הימני של ברצלונה.

דני אלבס. David Ramos, GettyImages
מהיר ועצבני. אלבס/GettyImages, David Ramos

על פי הדיווחים, הביקורים התכופים של רפאלי בספרד, ובעיקר במשחקי הכדורגל של ברצלונה, נבעו בעקבות ההתקרבות שלה לכדורגלן המצליח. "זה התחיל כידידות", סיפר גורם יודע דבר והוסיף, "אך מהר מאוד זה הפך לקשר רומנטי".

אם גם אתם מבולבלים, זה בצדק. רק לאחרונה דווח כאן, כי הרפאלי מתרועעת עם איש עסקים ישראלי, העונה לשם תומר פיינגולד וכי השניים אף בילו ביחד בלונדון, במסגרת משחקי האולימפיאדה עם אמה. מתברר שהסיפור הזה גם כן הסתיים.

גם לוואלה! סלבס יש חולשה לכדורגלנים. במיוחד כשהם בועטים לה בפרצוף כשהיא מציעה להם לתת לה בחיבורים.

חובה לראות: התמונות הלוהטות מהחופשה של בר וציון במיקונוס

בר רפאלי ויעל גולדמן מבלות בים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully