וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקי: "מי שיחליט מי יהיה השורד האחרון זה יוליה, עזאם ואני".

וואלה! סלבס | צילום: ברק פכטר, אינסטגרם

19.8.2012 / 12:50

המושבע האחרון, החליט לנצל את חשבון הטוויטר שלו כדי להבהיר לכולם מה הוא חושב באמת: "יוליה עזאם ואני נחליט מי יהיה בגמר". וואלה! סלבס לא שורדת

בוקי נאה, השורד הכי פרובוקטיבי, חצוף, מטורלל וחמוד שהיה לנו בעונה הזו, הצליח לעשות את הבלתי יאמן והפך למושבע האחרון, רגע לפני הגמר הגדול של "הישרדות VIP". היי, אבל לא באמת חשבתם שהוא ירד מהבמה מבלי להגיד עוד כמה מילים שיעצבנו את כולם.

רגע לאחר שידור הפרק האחרון, בוקי אץ רץ למחשב ופינק את עוקביו בסטטוס פייסבוק נרגש: "תם ולא נשלם. נגמרו 15 דקות התהילה שלי. אני חוזר הביתה מבסוט אחרי המסע הזה בן 13 החודשים. סליחה מכל מי שהתאכזב ממני שלא הגעתי לגמר".

הישרדות VIP. ברק פכטר
סולח לכולם. בורי ואיתי/ברק פכטר

בנוסף לסליחות, בוקי צירף גם כמה בקשות: "לא צריך שתשלחו לי אס.אם.אסים. אל תבקשו ממני הזמנות לגמר כי אני כבר לא. הודחתי. בתום הפרק האחרון שלוש בנותי ושתי חברותי הטובות שישבו לצדי הזילו דמעה ואמרו שהן גאות בי וזה הכי חשוב".

ולמי שתהה למה לזכות במיליון זה כאב ראש לא קטן, בוקי מספק הסברים: "נחסך ממני כאב הראש של איך לחלק את המיליון בין תרומות למסכנים לקבוצת כדורגל קורסת. אני הולך לישון הלילה כמו תינוק. סולח לשגב ולענת ולאנה ולתורג'מן ואפילו לג'משי.... היה אחלה... מרגע זה אני פליט ריאלטי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמודים. יוליה, בוקי ונטלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כנראה ששעות השינה "כמו תינוק" הואילו לנאה על מנת להתעורר הבוקר עם תובנות חדשות על המשחק ועל הכוח הרב שיש לו בידיים. וכך, הבוקר (א'), בוקי כתב בסטטוס הפייסבוק שלו את ההודעה הבאה: "תורג'י ותורג'י 2 יצביעו לאנה. נטלי ופרסטר יצביעו שגב. עם כל הכבוד לאס.אם.אסים שלכם ולגיא פינס מי שיחליט מי יהיה השורד האחרון זה יוליה פלוטקין, עזאם עזאם ואני".

וואלה! סלבס עדיין מסמסת למשה 'מלצר' חולון.

מה אתם אומרים על זה? בואו להתווכח עם בוקי בחשבון הפייסבוק של וואלה! סלבס

נטלי דדון נפגעה במהלך גלישה

צפו: הימורי הזכייה של ענת הראל ואנה ארונוב

איפה בילה איתי תורג'מן בלי אנה ארונוב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully