וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירז שדה חוגג עם אילנית לוי

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

8.7.2012 / 9:48

מלכת היופי במיל' חגגה 30 שנות קיום ובלונד והחברים פירגנו לה במסיבת הפתעה. הבעיה: לוי ידעה על ההפתעה. הסורפרייז הגדול: האקס הגיע. ולא, לא אייל גולן. וואלה! סלבס מזל

נראה שלאילנית לוי יש את כל הסיבות לחוות את משבר גיל ה 30. בכל זאת, מלכת היופי במיל' הגיעה לגיל הזה כשהיא כבר גרושה מאחד הגברים היותר שווים בתעשייה, פרודה מרווק לוהט אחר ובנוסף סוחבת שני ילדים אחריה. אם כל זה לא מספיק, לאחרונה היא גם אישפזה את עצמה בבית חולים בעקבות דלקת חריפה. לא זוהר בכלל.

אילנית לוי. אביב חופי
נתראה במשבר גיל ה 40. אילנית/אביב חופי

אולי זו הסיבה שהחברים הקרובים של אחת ממנחות "שישי עד הגג", החליטו לארגן לה מסיבת הפתעה ואולי לרומם קצת את מצב רוחה ובריאותה.

אלירז שדה. אביב חופי
איפה האקסית? אלירז/אביב חופי

במוצאי שבת, הגיעו כל החברים הטובים של הלוי למועדון תל אביבי ברחוב דיזינגוף וחיכו בשקט בשקט עד שהיא תואיל בטובה להגיע. מה שהם לא ידעו זה, שציפור קטנה לחשה לאותה פרימדונה על דבר המסיבה ולכן היא לא ממש החסירה פעימה. מה גם, שהצלמים שעמדו מחוץ לאירוע די חשפו את ההפתעה.

דנה פרידר. אביב חופי
הורסת. דנה/אביב חופי

הפתעה אחרת, שכן ציפתה לחוגגים הייתה דווקא בדמות האקס, אלירז שדה, שהגיע לחגוג עם מי שעד לפני דקה הייתה בת זוגו ועורר תהיות רבות לגבי טיב היחסים ביניהם.

מושיק גלאמין, מאיה בצלאל. אביב חופי
החברות הטובות. מושיק ומאיה/אביב חופי

עוד הגיעו להגיד מזל טוב ולראות את לוי לא מופתעת: החברים הטובים מושיק גלאמין ומאיה בצלאל, דנה פרידר, מירב פלדמן, דניאלה פיק, אמיר פיי גוטמן ושיר ביטון ובעלה עמרי רוטברד. אה כן, אייל ורוסלנה שלו, לא היו באזור. אופסי.

גם וואלה! סלבס תחגוג 30. בעוד עשור.

אילנית לוי אושפזה בבית חולים

מה קורה בין אילנית לוי לאלירז שדה?

מירב פלדמן. אביב חופי
סקסית. מירב/אביב חופי
אמיר פיי גוטמן. אביב חופי
תחייך. אמיר/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully