וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום קרוז וקייטי הולמס מתגרשים

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

29.6.2012 / 21:44

חמש שנים שלמות הספיקו להולמס וקרוז על מנת להבין שהם לא מתאימים ועדיף לשניהם להתגרש. וואלה! סלבס הסכם ממון

מתברר שהמשימה הכי בלתי אפשרית בחייו של טום קרוז, היא להישאר נשוי לאשה אחת יותר מדי זמן. חמש שנים לאחר שנשא לאשה את השחקנית המתוקה, קייטי הולמס, הודיעו השניים כי הם שמים קץ לנישואים ומתגרשים.

בשנת 2006 נישאו טום וקייטי בחתונת ענק באיטליה. לצורך האיוונט הושכרה טירה ענקית וצי של מכוניות פאר המתינו לכוכבים שהוטסו מסביב לעולם, על מנת לחגוג עם בני הזוג. בתם של השניים, סורי, הייתה אז בת שנה.

טום קרוז, קייטי הולמס. Pascal Le Segretain, Alberto E. Rodriguez, GettyImages
אומרים שפעם היה להם טוב. טום וקייטי/GettyImages, Pascal Le Segretain, Alberto E. Rodriguez

זמן קצר לאחר שהשניים נישאו, כבר נפוצו שמועות בנוגע לטיב היחסים של הזוג ברחבי הוליווד. תחילה הואשם קרוז בכך שהוא בכלל מעדיף גברים, ולאחר מכן נשמעו טענות של "מקורבים" ו"יודעי דבר" לגבי היחס המשפיל של טום להולמס. אך למרות השמועות שצצו ברחבי התקשורת, השניים הצליחו להוכיח לכולם שהנישואים שלהם חזקים יותר מכל שמועה.

זו לא הפעם הראשונה שקרוז מתגרש. בשנת 1987 אמר "איי דו" לשחקנית מימי רוג'רס. אך שלוש שנים אחרי השניים החליטו להיפרד. מאוחר יותר התחתן גם עם ניקול קידמן, השניים שנחשבו לזוג יציב במיוחד בנוף ההוליוודי, אימצו שני ילדים, רק כדי לעשות אקזיט גם מהקשר הזה אחת עשר שנים אחרי.
חמש שנים לאחר הפרידה מקידמן, התחתן קרוז (50) בפעם השלישית, הפעם עם הולמס (33) איתה הביא לעולם את סורי בת ה-6.

טום קרוז וניקול קידמן בטקס האוסקר, 2000. GettyImages
עם האקסית. טום וניקול/GettyImages

הונם של השניים נאמד בכ-270 מיליון דולרים, שהגיעו ברובם מעבודתו של קרוז כשחקן קולנוע. אל תדאגו לחשבון הבנק של טום, היות וכבר בתחילת דרכם המשותפת, פורסמו ידיעות על דבר הסכם ממון שנחתם בין השניים וככל הנראה משאיר את הולמס בלי יותר מדי מזומנים במקרה של פרידה. אופסי.

טום וקייטי מצטרפים לגל הפרידות שתקף את הביצה ההוליוודית בתקופה האחרונה: אשטון קוצ'ר ודמי מור שנפרדו לאחר שאשטון נתפס בבגידה, היידי קלום והזמר סיל, ג'ניפר לופז ומארק אנתוני, קייטי פרי וראסל בראנד וג'וני דפ וונסה פאראדי.

וואלה! סלבס מתגרשת אחת לשנה, כשאוליגרך עשיר יותר מגיע לשכונה.

ספיישל: טום קרוז בן 50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully