וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא שרדו: מה קורה בין אושרי כהן לאיתי תורג'מן?

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

1.7.2012 / 0:20

זה זמן רב שמקורבים לשניים מדברים על סכסוך גדול. לטענתם מי שעד לאחרונה הואשמו בניהול ישות אחת, לא מחליפים מילה. זוהר יעקבסון: "רק שמועה זדונית". וואלה! סלבס מבולבלת

אושרי כהן ואיתי תורג'מן הם שני שמות למה שבמשך תקופה ארוכה, נראה בעיני רבים כבנאדם אחד. שני הכוכבים חלקו דירה במרכז תל אביב, נכנסו כשותפים במועדון תל אביבי נחשב והקפידו להסתובב צמודים בכל מקום אפשרי.

לאחרונה יותר ויותר מקורבים לשניים מדברים על סכסוך גדול שפרץ בין כוכבי הישרדות. "מאז שהם חזרו מהאי, זה כבר לא אותו הדבר". אחרים מספרים שהריב המסתורי החל רק לאחרונה: "כשהם חזרו מהאי הם עוד היו חברים ואנה אפילו גרה איתם באותה הדירה, אבל מיד לאחר ההשקה של 'נויורק' משהו השתנה". מקורב לכהן אפילו הגדיל והדגיש, "אושרי התאכזב מאיתי ברמה האישית והחליט שהוא לא יכול להתמודד עם זה יותר".

אושרי כהן חוגג יום הולדת עם איתי תורג'מן, TLV, ינואר 2010. אביב חופי
כבר לא. איתי ואושרי/אביב חופי

למרות שבעבר נשמעו טענות על כך שהחברות בין השניים רק נראית יציבה, אך בפועל הם לא יותר משותפים לדירה, מתברר שלא כך הדברים. "הם היו חברים טובים, אבל מאז שחזרו מהישרדות, זה השתנה לחלוטין, אני לא יודעת להסביר למה", סיפרה מקורבת לשניים.

מקורבים מצדו של איתי סיפרו לוואלה! סלבס כי השניים לא החליפו מילה כבר הרבה זמן למרות שמול המצלמות הם לא מגלים שזה העניין. "הם לא החליפו מילה כבר הרבה זמן, אבל הם נפגשו במקרה ועכשיו הם מדברים בקושי".

- למה?
"אושרי כועס על איתי".

- על מה?
"אף אחד לא יודע".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החליפה את אושרי. איתי ואנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבוע שעבר, כוכבי "הישרדות VIP" המסוכסכים לכאורה נפגשו במהלך אירוע של חברת הנדל"ן נווה גד, לרגל השקת מגדל יוקרה בבת ים. לפי עדי ראייה, השניים הגיעו בנפרד, בשעות שונות ובמעט הזמן ששהו יחדיו באירוע, הקפידו שלא להחליף ולו מילה אחת.

זוהר יעקבסון: "זה לא נכון, הם חברים טובים. זו שמועה שמישהו הפיץ".

וואלה! סלבס לא מדברת עם החבר הכי טוב שלה כי הוא גנב לה את הדיאפגרמה.

מה אתם חושבים על הריב של השניים? בואו לרכל עם וואלה! סלבס בפייסבוק

החברים החדשים של איתי תורג'מן ואנה ארונוב

איתי תורג'מן: "אני לא עושה שאכטות"

אושרי כהן. אביב חופי
היא מחליפה את איתי. אושרי והחדשה/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully