וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן: "אני מאוהב"

יוני פרוים

21.6.2012 / 9:27

רגע לפני שהוא עולה לבמה, אייל גולן מתפנה לשיחה אינטימית על קריירה, רשתות חברתיות וגם על אהובתו החדשה. וואלה! סלבס עושה גיל ריבה

צילום: דייב שחר, עריכה: רן צימט

צילום: דייב שחר
עריכה: רן צימט


אייל גולן, מי שנחשב לאחד הזמרים הכי מצליחים בישראל, לא חושש יותר לדבר על הכל. רגע לפני שהוא משיק את המופע החדש שלו, וואלה! סלבס תפסה אותו לשיחה אינטימית על הדברים שבאמת חשובים: קריירה, רשתות חברתיות וכמובן, רוסלנה.

גולן, כך מתברר, לא ממש מאמין באמונות תפלות והדבר היחיד שהוא עושה, רגע לפני שהוא עולה לבמה, זה להגיד שמע ישראל. ולא, הוא לא מאמין בקמעות.

אייל גולן. דייב שחר
שר לך. גולן בהופעה/דייב שחר

משהו אחר שגולן כן מאמין בו: אהבה. לאחר שבמשך שבועות ארוכים נמנע הזמר ההורס מלהצהיר על אהבתו, עכשיו הוא מתוודה, "אני מאוהב. כן, אני מרגיש טוב במערכת יחסים הזו. כיף לי, טוב לי, היא בחורה מדהימה".

ולשאלת השאלות, האם יש סיכוי שנראה אותו מתחת לחופה, אייל קצת מתפתל אבל לבסוף עונה, "אני לא יודע מה יהיה. אנחנו שלושה חודשים ביחד. כן, תן לראות מה יהיה".

אם גם אתם התרגלתם לחרוש על הפייסבוק, טוויטר ואינסטגרם של הכוכב בחיפוש אחר תמונות מעניינות שלו של הרוסלנה, אתם יכולים להפסיק. "אני לא מעלה תמונות לאינסטגרם, כדי שוואלה! סלבס תיקח את זה", אמר הזמר, "פשוט לא אעלה תמונות יותר". שיט!

וואלה! סלבס הייתה אתמול בהופעה של אייל ועכשיו היא סוף סוף יכולה להגיד שגם היא מאוהבת באייל. הנה, היא אמרה את זה.

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully