וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב: אסתי גינזבורג התחתנה

וואלה! סלבס

7.6.2012 / 18:00

קולולו: אחרי ציפייה ארוכה, אסתי גינזבורג סוף סוף אמרה "איי דו" לבן זוגה, עדי קייזמן ומהיום היא אישה נשואה כדת וכדין. וואלה! סלבס לובשת לבן

במה שהיה נראה כמו מבצע חשאי שלא היה מבייש את המוסד, התחתנה היום (ו') הדוגמנית אסתי גינזבורג עם בן זוגה, איש העסקים, עדי קייזמן, בבית פרטי בעין הוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מושלמת. גינזבורג רותחת/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכלה, שהתאבזרה בלא פחות מ-3 שמלות (לנווין ואיב סאן לורן), החליטה שהיא לא מעוניינת לחלוק את כל היופי הזה עם העולם וביקשה לשמור את האירוע תחת מעטה סודיות כבד במיוחד. לצורך כל נשלחו לכל האורחים הזמנות עם כתובת שגויה, מחשש שהדבר לא ידלוף לכלי התקשורת. רק ביום האירוע (ו'), כאשר הגיעו האורחים ליעד שצוין בהזמנה, שלח מפיק מבצע החתונה, אילן אשר, הסעות מיוחדות שיסיעו את המוזמנים למיקום הנכון בו נערכה החתונה.

כאילו לא דיי בכל זאת, הדוגמנית ובעלה הורו לשומרים לאסוף את כל המכשירים הסלולאריים מהאורחים, על מנת ששום תמונה לא תדלוף מהאיוונט, חס ושלום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולולו. אסתי ועדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, גינזבורג וקייזמן הכירו לאחר שהתגרש מאשת העסקים עפרה שטראוס, כאשר קייזמן ביקש להשכיר מאביה של הגינזבורג בית פרטי שבבעלות המשפחה בצפון תל אביב.

גלית גוטמן. אבי כהן
מהממת. גלית/אבי כהן

בין האורחים המפורסמים שנהרו לאיוונט האקסקלוסיבי נצפו גם גלית גוטמן שהגיעה נטולת זיו קורן החתיך שלה, החבר הטוב אורי גוטליב שהביא מתנה, אלי יצפאן ואשתו גלית ושני הזמרים, דניאל סולומון ואברהם טל שהוזמנו להופיע בחתונה המלכותית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מישהו שכח למסור את הסלולארי שלו?/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שהתגרש משטראוס, חידש קייזמן את הקשר עם אסתי והשניים דבוקים האחד לשני קרוב לשנתיים. לפני כשנה, במהלך טיול לארצות הברית, כרגע עדי ברך והציע נישואים לבת זוגו, שמיד הסכימה.

וואלה! סלבס אומרת איי די רק שמציעים לה אוכל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ובהופעת אורח. דניאל סולומון עם החתן והכלה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אורי גוטליב. אבי כהן
מתנה? באמת? לא צ'ק? אורי/אבי כהן
אלי יצפאן. אביב חופי
גם הם הומזנו. אלי יצפאן וגלית/אביב חופי
אברהם טל. אביב חופי
בא לעבוד. אברהם/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully