וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו: הסיפור המוזר של פבלו רוזנברג

וואלה! סלבס | צילום: צילום: אביב חופי

4.6.2012 / 0:00

רוזנברג ולהקתו סיימו הופעה בחיפה, וכשניסו לצאת מהחניון, גילו שמישהו נעל אותם בפנים. ארבע שעות ועשרות טלפונים וטיול בגן חיות הם שוחררו. וואלה! סלבס תקועה בניינטיז

למדונה זה לא היה קורה: פבלו רוזנברג והלהקה ההורסת שלו הוזמנו להופיע באיזה מועדון בחיפה. מארגני האיוונט אירחו את הלהקה יפה מאד והקהל שאג בהתרגשות עד שההופעה הסתיימה קצת אחרי חצות. טעונים באדרנלין והתרגשות, טיפסו פבלו ונגניו על הוואן בדרכם אל תל אביב, כשלפתע הבחינו בבעיה קטנה: שער החניון שהוביל אל הכביש הראשי ננעל בשרשראות והחבורה היתה נעולה בפנים. אופסי.

פבלו רוזנברג. אביב חופי
סרט אימה מייד אין חיפה. פבלו/אביב חופי

במקום לעשות ואן דאם, להתנגש בשער ולצאת לחופשי (כמו שוואלה! סלבס המופרעת היתה עושה), הלהקה המתורבתת החלה להתקשר לכל מי שרק אפשר על מנת להשתחרר מהחניון המקולל. הישועה הגיעה, כאשר יודע דבר סיפר ללהקה על מפתח סודי המוסתר בארון חשמל בתוך גן החיות הסמוך. וכך, באמצע הלילה, כשהם עייפים ומרירים, יצאו חברי הלהקה לסיור בגן החיות על מנת למצוא את הארון המיסתורי.

מה שנשמע כמו סרט הרפתקאות, הפך עד מהרה להיות סרט אימה, כאשר גילו חברי הלהקה כי הארון גם כן נעול על בריח. במקום להתייאש, התקשרו לשיטור העירוני שפרץ את המנעול עם לום ורק אז, ארבע שעות אחרי, יצאה הלהקה לדרכה בחזרה לתל אביב.

פבלו, מה יהיה?
"הכל נכון. יש לי רק מסר ללהקת מוניקה סקס שמופיעים שם ביום חמישי הקרוב – חבר'ה, תביאו שקי שינה, אתם הולכים לישון שם!".

וואלה! סלבס ננעלה פעם במקום עם סורגים ושומרים, אחרי חצי שנה שחררו אותה על תנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully