וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי מלמדת את צ'לסי איך נראים טוב בעירום

שירות וואלה! סלבס

29.5.2012 / 11:12

כמה ימים אחרי שהיממה את קונן אובריאן, בר קפצה לביקור בתכנית של צ'לסי הנדלר. בתפריט: איך להבליט את הישבן, איך להתחטב ולמה קראו לסופר מודל על שם סוס? וואלה! סלבס גאה

צילום מסך

רק בשבוע שעבר הסופר מודל הפרטית של ישראל, בר רפאלי, ישבה לשיחה עם קונאן אובריאן, והשתפכה בפניו כשסיפרה לו שלא מתחילים איתה ואף עקצה את המנחה על מידת איבר המין שלו. נראה שהראיון אצל אותו אובריאן רק פתח לרפאלי את התיאבון ומספר ימים אחרי, רפאלי ההורסת כבר מצאה את עצמה חושפת פרטים מפתיעים על חייה על הספה של מנחת הטלוויזיה הקורעת, צ'לסי הנדלר.

בר רפאלי. GettyImages
בר במסיבה של "מקסים" שנערכה לכבודה/GettyImages

הנדלר השערורייתית, פתחה את הראיון, ממש כמו קונאן, עם התמונה של ברבור ממגזין מקסים, שהכתיר אותה בתור האישה הלוהטת בגלקסיה. אך במקום לרייר על רפאלי כמו שקונאן עשה, הבלונדה האמריקאית, פצחה בשיחת בנות שעיקרה "איך הישבן שלך נראה כל כך טוב?". בר, כרגיל הצטנעה וסיפרה שבהכל אשם הפוטושופ.

אך צ'לסי לא הסתפקה בתשובה המלוקקת ורפאלי בתמורה, שהוכיחה שהיא מרואיינת מצויינת ומיד התנדבה להראות לצ'לסי איך עושים את זה כמו שצריך, אבל בזמן שהקהל חשב שבר תתפשט ותפנק אותם בהצצה-לייב על הנכסים שלה, המודליסטה שלנו צחקקה והודיעה שהתכוונה ללמד את צ'לסי ולא להדגים בעצמה. נו שוין.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על שם סוס? רפאלי על שער "אל" האחרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שהסבירה למה לקחה שנה חופש ממגזין "ספורטס אילוסטרייטד" ("חופים לבנים ואיים בודדים זה משעמם"), גילתה את הסוד שלה לגוף מושלם ("אני עושה אימון טי רקס על שני חבלים"). גם עניין היהדות של הבלונדה עלה לשיחה ולאחר שהנדלר סיפרה על טקס בת המצווה שלה, בזמן שרפאלי התלוננה שלה לא עשו. "אני הכי יהודייה שיש, אבל לא עשו לי בת מצווה", אמרה רפאלי ולסיום קינחה את הראיון בגילוי מרעיש: "אבא שלי תמיד רצה לקרוא לסוס שלו בר, אבל אני נולדתי לפני". ואנחנו חשבנו שבגלל שאת דומה לברבור.

התכנית הקורעת של הנדלר משודרת מדי ערב בערוץ E! הישראלי. הראיון המלא עם רפאלי ישודר בערוץ ב-4 ביוני בשעה 23:50.

לוואלה! סלבס קראו ככה בגלל שברגע שהיא נולדה אמא שלה אמרה : "וואלה, זו הילדה שלי?"

מה אתם חושבים על ההצלחה של בר? בואו לתת לה לייק!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully