וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד בעלות החזה המפואר ביותר

וואלה! סלבס

27.5.2012 / 0:00

בזמן שבכל הארץ חוגגים את חג החלב על ידי אכילת פשטידות, וואלה! סלבס רוצה לחגוג אותו עם הנשים הכי שופעות ומניבות בביצה. וואלה! סלבס חלב עיזים

קרן פלס

אל נפלאות הפיגורה של פלס נחשפנו בשלהי קיץ 2010, כאשר המוזיקאית המוכשרת העזה לעלות על ביקיני ושינעה את עצמה לחוף הים. צלמי הפפראצי הכריזו על אותו היום כעל יום העצמאות של המקצוע. תחגגו אותו איתם.

אורית פוקס

לא ממש ברור מה יעלה בגורלו של מי שיבוא במגע עם חלב האם של פוקס, לכשיגיע. עם כמויות סיליקון שיכולות לזהם חצי אוקיינוס, פוקס מתניידת בעולם עם גזונקרס שמצריכים מיקוד משלהם. גם הפעם לא תשמעו אותנו מתלוננים.

יעל בר זוהר

שנים התלוננה יעל בר זוהר שכשגברים מדברים איתה הם לא מסתכלים לה בעיניים. ממש כמו שאף זכר חובב נשים שנכנס לאייטם הזה לא יקרא את הטקסט אלא יעדיף לרייר על המקלדת ולסגור את החלון לפני שהאשה מגיעה. בהצלחה עם זה, אגב.

יעל דואני

עיני העולם אולי נעוצות באחותה הקטנה והמתוקה, רוני סופרסטאר, אבל הסופרסטאר היחידה במשפחת דואני היא יעל והירושה האיכותית שקיבלה על עצמה. אצל דואני המצב קצת שונה ובניגוד לאחרות, כאן הכמות בהחלט משתווה לאיכות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

עדי הימלבלוי

עכשיו כשעדי הימלבלוי שוב רווקה, אתם יכולים לחזור ולבהות לה בדקולטה מבלי לפחד שאף עמוס תמם עצבני יזנק עליכם עם סנוקרת לגרון. אל דאגה, גם אם לא תתקלו בה על חוף הים, צלמי הפפראצי יעשו את העבודה בשבילכם.

טל ברקוביץ'

את איכויותיה השופעות של טל ברקוביץ', המגה סקסית, זיהו גם המלהקים האמונים על תפקידיה העתידיים של הברקוביץ' ההורסת. כך יוצא שכמעט בכל קמפיין שמאכלת את הישראלית האירופאית, תוכלו למצוא את המודליסטה רובצת בבגדים תחתונים. תענות ומענות אפשר להעביר ל... לאף אחד. שבו בשקט ותבלו.

אביבית בר זוהר

אביבית בר זוהר יודעת מה היא שווה, ולכן בכל הזדמנות שיש לצדיקה יראת השמיים הזו, היא תשלוף לראווה את מה שהקב"ה (והפלסטיקאי) העניקו לה. עדיין לא ברור אם היא מודעת לעובדה שהמחשופים הנדיבים שלה לא ממש מקרבים את עם ישראל לישועה, אבל היי, הם בהחלט מקרבים אותנו צעד אחד נוסף לקליימקס מפנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully