וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגזין הגברים "מקסים": בר רפאלי האשה הכי לוהטת בעולם

וואלה! סלבס | צילום: מתוך קמפיין פסיונטה

20.5.2012 / 17:01

קייטי פרי, מילה קוניס ומייגן פוקס יכולות להתפוצץ: מגזין הגברים המפורסם בעולם קבע שרפאלי היא האישה הכי סקסית בגלקסיה. בר: "אני בהלם". וואלה! סלבס עוקפת בסיבוב

בר רפאלי לא נרגעת: אחרי שכבשה כל שער אפשרי, הובילה קמפיינים והפכה לכוכבת בינלאומית מהשורה הראשונה, רפאלי זוכה לכבוד גם ממגזין הגברים האמריקאי "מקסים".

כמדי שנה, גם הפעם פרסם המגזין את רשימת מאה הנשים הכי לוהטות בעולם, ובמקום להעניק את התואר לאיזו שחקנית הוליוודית חרושה, החליטו קוראי המגזין שהצביעו בהמוניהם, לפנק דווקא את רפאלי שלנו במקום הראשון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכי לוהטת בעולם/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אתם חייבים לדעת, ממש מתחת לדירוג של רפאלי, אי שם במקום השלישי, רובצת לה בנוחות מילה קוניס, ממש מעל קייטי פרי, ג'ניפר לורנס, מייגן פוקס, אמה סטון ועוד יפות וחכמות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מספיק לוהטת, אה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

רפאלי מצדה לא נשארה אדישה והגיבה על הבחירה המרגשת: "אני בהלם שמכל הנשים היפיפיות נבחרתי במקום הראשון. תודה רבה לכם שהצבעתם עבורי, לכבוד הוא לי, זה תואר שאני לעולם לא אשכח". אויש תנוחי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דרישת שלום מקרואטיה. בר על שער "אל"/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאילו לא די בתואר המרגש אותו רפאלי לעולם לא תשכח, גם הגרסה הקרואטית של מגזין האופנה "אל", החליט להעניק לדוגמנית הרותחת את השער שלהם פלאס הבטחה לארבע תמונות שיראו לנשים הקרואטיות איך לובשים ברונז'ה (שיזוף?) ועדיין נראים פגז.

וואלה! סלבס נבחרה פעם לסגנית ראשונה בתחרות היופי האקסקלוסיבית מיס חירייה.

קייטי פרי בטקס בחירת הילדים (Nickelodeon's 25th Annual Kids' Choice Awards) בלוס אנג'לס, 31 מרץ 2012. Alberto E. Rodriguez, GettyImages
גם את לא מספיק לוהטת. ביוש. פרי/GettyImages, Alberto E. Rodriguez

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully