וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד החתונות הכי שוות בעולם

וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

19.5.2012 / 0:02

לכבוד פתיחת עונת החתונות, קבלו את מצעד החתונות הכי שוות, הכי יקרות והכי לוהטות של הסלבס. וואלה! סלבס הצ'ק בדואר

הנסיך וויליאם וקייט מידלטון

מתי: אפריל, 2011
איפה: החתונה התרחשה בכנסיית ווסטמינסטר אבי שבלונדון והסתיימה בארמון בקינגהאם.
כמה זה עלה: סכום פעוט של כ-34 מיליון דולר.
לכם זה היה עולה יותר: טבעת נישואים במחיר של 136 אלף דולר, עוגה שעולה 80 אלף דולר, שמלת כלה במחיר שמצחיק של 70 אלף דולר, 800 אלף דולר שהלכו על פרחים, סוויטות מפוארות בבתי מלון יוקרתיים ברחבי העיר (במחיק של כ-500 דולר ללילה) ועוד ועוד הוצאות שיצאו הישר מכספי משלם המיסים.
כל חתונה צריכה גימיק: מסיבה מטורללת שנערכה עד השעות הקטנות של הלילה בארמון בקינגהאם פלאס שואו של האח המהבול והשיכור הארי. דינר אנד א שואו.
ומה בצ'ק: צ'ק? הצחקתם לוואלה! סלבס את הבוהן. מקסימום מג'ימיקס משומש. אלטון ג'ון והזוג בקהאם הגיעו בידיים ריקות וטוב שכך.

קייט מידלטון והנסיך וויליאם בחתונתם, 29 אפריל 2011. GettyImages
קייט מידלטון והנסיך וויליאם בחתונתם, 29 אפריל 2011/GettyImages

לייזה מינלי ודיוויד גסט

מתי: מרץ 2002
איפה: וילה מפוארת בבוורלי הילס
כמה זה עלה: 4.2 מיליון דולר.
לכם זה היה עולה יותר: אלף מוזמנים שנהנו מהופעה של טוני בנט ו-שישים נגנים. פלאס מתנה שחיכתה לכל אחד מהמוזמנים בדמות קופסה כמוסה במתנות יקרות ערך היאות לכוכבות כמו דיאנה רוב ומיה פארו שהפציעו במקום.
כל חתונה צריכה גימיק: מייקל ג'קסון ואליזבת טיילור המנוחים הגיעו למקום על תקן השושבינים.זה הכי גימיק בעולם.
ומה בצ'ק: שמועות מספרות שג'קסון פינק את הזוג בכמה מאות אלפי דולרים, ואילו טיילור שלפה יהלום מהסטאש ונתנה במתנה. נחמדה.

לייזה מינלי. Larry Busacca, GettyImages
לייזה מינלי/GettyImages, Larry Busacca

מדונה וגאי ריצ'י

מתי: דצמבר 2000
כמה זה עלה: 1.5 מיליון דולר.
לכם זה היה עולה יותר: הזוג המאושר שכר טירה בסקוטלנד (עניין של מאתיים אלף דולר בלבד), עליה שמרו לא פחות משבעים מאבטחים (במחיר של אלף דולר למאבטח). החתן אולי לבש חצאית מסורתית, אבל הכלה התפנקה בשמלה של סטלה מקרטני ("רק" 80 אלף דולר) וכתר עם 1910 יהלומים, שנלבש בעבר על ידי הנסיכה ממונקו, גרייס קלי. האורחים אגב, התפנקו במזון ושמפנייה במחיר כולל של 800 אלף דולר.
כל חתונה צריכה גימיק: חשבתם שמדונה פצחה בשירת "כמו בתולה" ספונטנית? טעיתם. מלכת הפופ הסתפקה במופע זיקוקים בשווי מאתיים אלף דולר.
ומה בצ'ק: האורחים התבקשו לתרום את המתנות שלהם לנזקקים, היות ומדונה שווה כמה מאות מיליוני דולרים ולא ממש צריכה מתנות של אף אחד. תודה.

מדונה וגאי ריצ'י. AP, AP
מדונה וגאי ריצ'י/AP, AP

קים קרדשיאן וכריס האמפריס

מתי: אוגוסט 2011
כמה זה עלה: 10 מיליון דולר צנועים.
לכם זה היה עולה יותר: קרדשיאן לא שילמה אגורה על החתונה המדוברת של השנה. אולי בגלל זה היה לה קל מדי לפרק את הנישואים אחרי רק 72 ימים. בין האטרקציות שהוצעו לאורחים היתה גם עוגה שעלתה ששת אלפים דולרים, הזמנות חתונה שעלו עשרת אלפים דולר, חדר המלון בו שהתה במהלך מסיבת הרווקות שלה עלה אלפיים דולר ללילה, טבעת נישואים שעלתה שני מיליון דולר, ואפילו מתיחת פנים של אמא קריס ג'נר שעלתה רק חמישים אלף דולרים. כסף קטן.
כל חתונה צריכה גימיק: החתונה שודרה בשידור ישיר בערוץ E! האמריקאי. יותר מזה?!
ומה בצ'ק: אחרי הגירושים האמפריס הממורמר סיפר שערך מתנות החתונה שקיבל הזוג היה כשמונה מאות אלף דולר. ודרש להחזיר את הרוב לאורחים המרומים. קרדשיאן רשמה צ'ק על סך שלוש מאות אלף דולר.

קים קרדשיאן. GettyImages
קים קרדשיאן/GettyImages

פול מקרתני והת'ר מילס

מתי: יוני 2002
איפה: טירה נטושה באירלנד
כמה זה עלה: 4.2 מיליון דולר.
לכם זה היה עולה יותר: בהתחשב בעובדה שלכלה אין רגל אחת, מחיר החתונה לא צנח ולו בסנט אחד. בעיקרון הטירה המפוארת עלתה להם הון, גם כרטיסי הטיסה ששלחו לאורחים, בתי המלון השמלה והטבעת.
כל חתונה צריכה גימיק: במקום רחבת ריקודים, אחרי הטקס המרגש המשיכו האורחים לעמדת הדי.ג'יי שהוקמה על יאכטה שלקחה את כולם לסיבוב באגם. ד"ש לסלט וולדורף שיצא כמו שהוא נכנס.
ומה בצ'ק: בניגוד לחתונה האחרונה והצנועה (יש שיגידו קמצנית) של מקרתני, שנערכה בשנת 2010, ואליה זרמו רק 30 מוזמנים, לחתונה של פול והת'ר הגיע ביל קלינטון ובמקום מזומנים, הביא מתנה.

פול מקרת'ני, הת'ר מילס. GettyImages
פול מקרת'ני, הת'ר מילס/GettyImages

ביונסה וג'יי זי

מתי: אפריל 2010
איפה: בדירת הפאר של ג'יי זי בניו יורק.
כמה זה עלה: 5 מיליון דולרים.
לכם זה היה עולה יותר: למרות שביונסה סיפרה שהיא לא מוכנה שימדדו את האהבה שלהם בקראטים, אחרי החתונה הזמרת נצפתה מסתובבת עם טבעת נישואים בשווי ארבעה מיליון דולרים. אז לשם הלך רוב הכסף למקרה ותהיתם. על השמלה הזמרת חסכה כי אמה תפרה לה את הקצפת המסורתית בחינם, האולם היה גג דירת הפאר של בעלה ושלה במנהטן והגימיק היחיד הוא 60 אלף סחלבים שהוזמנו במיוחד מתאילנד תמורת סכום של כחצי מיליון דולר.
כל חתונה צריכה גימיק: גלאי מתכות שלקח לכל האורחים את הפלאפונים. הכי כיף כלא-שיק.
ומה בצ'ק: המוזמנים המוכרים ביותר בחתונה היו פליטות "דסטיניז צ'יילד" מישל וויליאמס וקלי רולנד המובטלות. אה כן, היתה גם אחת גווינת פלטרו הקמצנית שבטח הביאה עוגה.

ביונסה שמלת כלה גודל קטן. ShutterStock
ביונסה רגע לפני החופה/ShutterStock

טורי ספלינג ודין מקדרמוט

מתי: יולי 2004
כמה זה עלה: מיליון דולר בודדים
לכם זה היה עולה יותר: בזמן שאחרים מחפשים אולם, השניים האלה החליטו להתחתן בחצר האחורית של אבא ואמא בבל אייר, קליפורניה. במקרה שלכם מדובר בגינה חביבה, במקרה שלהם בחצר בגודל 2 מגרשי פוטבול. בקטנה. למרות זאת, שמלת הכלה של ספלינג עלתה חמישים אלף דולר, הפרחים עלו עוד מאה אלף דולר וטבעת האירועים גם כן, מאה אלף דולרים.
כל חתונה צריכה גימיק: חלק מהאורחים הוזמנו לחתונה פרטית יותר שערכו השניים על אי פרטי בפיג'י.
ומה בצ'ק: האורחים המכובדים היו בעיקר חבריה של ספלינג ג'ני גארת' (קלי), איאן זירינג (סטיב), ג'ייסון פריסלי (ברנדון) ועוד. הם לא עובדים כבר שנים, ספר אם הביאו לבלונדה משהו יותר מברכה. וואלה! סלבס היתה מביאה לה מראה, שתראה מה נהיה ממנה.

טורי ספלינג דין. yes
טורי ספלינג דין/yes

טום קרוז וקייטי הולמס

מתי: נובמבר 2006
כמה זה עלה: 2 מיליון דולר
לכם זה היה עולה יותר: החתונה התקיימה בטירה עצומה מחוץ לרומא, שאובטחה על ידי צלפים ועשרות שומרי ראש. בני הזוג לבשו בגדים בעיצובו של ג'ורג'יו ארמאני, שאפילו עיצב לכלה את הזר שהחזיקה. האורחים המפורסמים זכו לליווי של רכבי מרצדס ששינעו אותם ממקום למקום ולסוויטות מפוארות במיוחד שהושכרו במיוחד עבור האירוע.
כל חתונה צריכה גימיק: החתונה כולה עוצבה בסגנון ימי הביניים אל תשאלו אותנו מה זה אומר, אבל זה עלה לזוג כמה מאות אלפי דולרים.
ומה בצ'ק: בהתחשב בעובדה שהבקהאמים, ג'ניפר לופז, וויל סמית' ואפילו ג'ון טרבולטה הגיעו, טום וקייטי כיסו את עלויות האיוונט ואפילו נשאר להם עודף.

קייתי הולמס, טום קרוז וסורי התינוקת. AP
קייתי הולמס, טום קרוז וסורי התינוקת/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully