וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: 7 דברים שלא ידעתם על אדל

שירות וואלה! סלבס

5.5.2012 / 0:23

אדל חוגגת 24 שנות קיום ובוטלישסיות ו-וואלה! סלבס החליטה לפנק אותה במתנה שאי אפשר להחזיר. מצעד העובדות שלא ידעתם על הזמרת הענקית. וואלה! סלבס מישהו כמוך

תכירו

אדל נולדה בשנת 1988 בשם אדל לורי בלו אדקינס (עכשיו אתם מבינים למה קוראים לה רק "אדל"?!), לאם חד הורית בת 18. היא מעולם לא הכירה את אביה.

כשאדל הקיאה על עובד במה

יש לה חרדת קהל ולפני שהיא עולה לבמה היא חוטפת התקף חרדה שכולל, בחלק מהמקרים גם סשן הקאות מפנק. פעם אחת מספרים שהיא אפילו הקיאה על עובד במה שהפריע לה להגיע לשירותים. ואנחנו חשבנו שקוראים לזה הפרעת אכילה.

המעריצים המפורסמים של אדל

בין המעריצים של אדל ניתן למצוא את הנשיא אובמה אותו היא מעריצה בחזרה, את ביונסה שסיפרה שאדל השפיעה על העבודה על הדיסק החדש שלה, ואת סולן הפו פייטרז שאמר בראיון: "התקליט האחרון של אדל הוא טוב מסיבה אחת – הוא פאקינג מעולה!!". הסבר הגיוני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מי אמר שמנה ולא קיבל?

אדל לא נלחצת מהביקורת על המשקל שלה, "אני אוהבת אוכל טוב ויינות מצויינים", אמרה בראיון והוסיפה, "אה כן, אני גם שונאת חדר כושר". בהזדמנות אחרת אמרה: "אני לא עושה מוסיקה לעיניים, אלא לאוזניים. תעצמו עיניים ותקשיבו". איך לא חשבנו על זה קודם?

חושך זה מרזה

מה שהיא כן עושה לעיניים זה הופעות.לזמרת העגלגלה דרישה אחת בכל מה שנוגע להופעות שלה: התאורה היחידה שהיא מוכנה שתאיר עליה חייבת להיות גבוהה ממנה. בניגוד לזמרות אחרות שרוצות להיראות כמה שיותר, אדל דורשת שהסנטר הכפול יעלם בחסות החשיכה וההצללות המוכרות על פניה ישמרו. לא אמרת שאין לך בעיה עם עם המשקל שלך?

אהבה זה כואב

למרות הכסף והתהילה, אדל עדיין מוצאת את עצמה עושה החלטות טפשיות בכל מה שנוגע לזוגיות. בשנת 2008 ביטלה סיבוב הופעות בארצות הברית כי החבר שלה החליט שהם צריכים לבלות יותר זמן ביחד. "שתיתי יותר מדי וזו היתה כל מהות הקשר שלי עם הבחור ההוא", הסבירה בדיעבד.

דרישות של כוכבת

בניגוד לכוכבים אחרים שדורשים חדרי מלון מפוארים ומזון מיוחד, כשהיא בסיבוב הופעות בעולם, הדרישות של הזמרת הרבה יותר צנועות וכוללות בעיקר: אספקת מרלבורו לייט שוטפת, בקבוקי יין אדום איכותיים וכמה בירות אירופאיות. זה סטייל.

  • עוד באותו נושא:
  • אדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully