וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטאר מדווח: אנג'לינה ג'ולי בגדה בבראד פיט

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

30.4.2012 / 0:51

הצהובון האמריקאי פרסם השבוע כי אחרי חשבון נפש ורגע לפני החתונה, אנג'לינה החליטה לגלות לבראד את האמת: "בגדתי בך". וואלה! סלבס זבוב על הקיר

מקור מקורב לבראד פיט ואנג'לינה ג'ולי, סיפר לצהובון הסטאר האמריקאי שלא הכל נוצץ בתיבת המטמון היוקרתית של בראד ואנג'י והאמת היא שיש לא מעט צרות בגן עדן.

"בראד שהה לא מעט בצרפת בשבועות האחרונים", מספר המקור, "ואנג'י ניצלה את הזמן הזה כדי לערוך לא מעט חשבון נפש". לטענת הצהובון, רגע לפני החתונה, ג'ולי הבינה שכדי להתחיל את הפרק החדש החייה, היא חייבת להיות כנה לחלוטין ולהיפרד מכל הסודות שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך מגזין ה"סטאר" האמריקאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאשר בראד חזר לביתם של השניים בלוס אנג'לס, לקחה אותו ג'ולי לשיחה במטבח, שם הודיעה לו שיש לה משהו לספר לו. "היא אמרה לו שבשנה הראשונה בה יצאו, לאחר שעזב את אשתו (ג'ניפר אניסטון ו.ס) בשבילה, אנג'י ניהלה רומן עם אחד האקסים שלה". לטענת המקור ג'ולי נשבעה שהרומן יצא מכלל שליטה וכי לא התכוונה שיהפוך לסיפור רציני, אך זה היה חזק ממנה.

ג'ניפר אניסטון ובראד פיט בטקס האמי 2004 בראד אמי. Kevin Winter, GettyImages
רק אל תזכיר את שמה. בראד והגרושה, ג'ניפר אניסטון בתמונה מ-2004/GettyImages, Kevin Winter

הסטאר מוסיף, כי רגע לפני שבראד הספיק להבין מה שמעו אוזניו, אם ילדיו חשה שהיא יכולה לשחרר עוד פיסת אמת שהסתירה והודיעה לו, שהיא עדיין נפגשת עם אותו אקס, כשהוא מגיע ללוס אנג'לס, אבל הם "רק ידידים".

לפי המגזין זה היה הקש ששבר את גב הגמל ובראד יצא מכליו, הוא קרא לג'ולי צבועה והזכיר לה איך היא מתנהגת בכל פעם שהוא רק מזכיר את שמה של גרושתו או נפגש איתה מסיבות כאלה ואחרות.

כאילו לא די בזאת, לפי המקור הפטפטן, בראד הנחית על הג'ולי שלו עוד תובנה אליה הגיעה. "הוא אמר לה שהוא מרגיש כלוא בקשר הזה ושאם לא היו להם ילדים, הוא מזמן היה עוזב אותה", סיפר המקור והוסיף, "זה הפחד הכי גדול שלה בשנתיים האחרונות".

אל דאגה, לפי המגזין, הריב והגילויים המרעישים לא יהיו מה שימנע מבני הזוג לממש את תכניותיהם ולהתחתן בקרוב. מיד לאחר הריב השניים הצטננו מעט וחזרו לפנק את העולם בחזות אחת נוצצת.

וואלה! סלבס רבה פעם עם האקס שלה כי נשבע שלא בגד בה. כמה פעמים צריך להגיד לו שזה מדליק אותה?

מה אתם הייתם עושים במקום בראד? בואו לרכל איתנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully