וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד המנגל של וואלה! סלבס

וואלה! סלבס

26.4.2012 / 11:10

רגע לפני שאתם שולפים מהמקרר את הבשר שהשרתם מבעוד מועד, וואלה! סלבס מפנקת אתכם בכמה מנות מהמנגל הפרטי שלה ומעלה את המפורסמים על הגריל. וואלה! סלבס בשר לבן

אלירז שדה: בשר טחון

למה: כי הוא בכל מקום, כל הזמן ובכל הזדמנות.
הוראות הכנה: כמו קציצות, קבב והמבורגרים, גם אלירז שדה מתאים את עצמו לכל סיטואציה. רוצים תכנית ראיונות? מביתו? מהאולפן? סייד קיק לגל אוחובסקי \ ארז טל \ אילנית לוי? מנחם את תושבי הדרום במהלך מתקפת גראדים? מפרשן את ענייני היום בקלילות לא מחייבת? אלירז יסדר. בכל מקום, בכל זמן ובכל פורמט.
הצעת הגשה: להוסיף לכל מנה, הוא כבר יתאים את עצמו.

מארינה מקסימיליאן בלומין: בשר מיושן

למה: כי מארינה היתה יכולה בקלות לזכות בתואר בשר טרי, רך ומפנק. אך החליטה ללכת על האופציה הפחות פופולארית ולבחור בזו האיכותית.
הוראות הכנה: זקוקים לקול ענק ואיכויות בוגרות כדי לשדרג סדרה, מופע, אלבום או אפילו פרסומת? אחלה, תרימו טלפון לארינה, היא תסגור לכם את הפינה. הארומה האיכותית מובטחת.
הצעת הגשה: עם פסנתר ופלרטטנות.

גל גדות: קרפצ'יו

למה: כי זה דק, דל שומן וטעים רק עם תוספת (היוש טום קרוז בואכה וין דיזל).
הוראות הכנה: בעיקרון לא צריך להיות מדען אטום איראני כדי להפוך את גל גדות לאפרטיף מפנק וקליל. כל מה שצריך זה בגד חשוף, כמה קלוז-אפים דרמטיים והוליוודי לצידה.
הצעת הגשה: כמה שפחות בגדים, כמה שיותר גל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

רן שריג: בשר מעושן

למה: כי לפעמים כולם אוהבים את הבשר שלהם קצת מעושן, אבל רק הוא מודה בזה.
הוראות הכנה: שריג הוא איכות צרופה, אינטלגנציה מתפרצת וחוש הומור מושחז. רוצים לראות את כל זה? שימו אותו על הגריל ותנו לו לשאוף כמה דקות של עשן סמיך ומפנק. התוצאה לא תאכזב.
הצעת הגשה: יש להגיש לצד מאנצ'יז.

שני כהן: בשר לחמין

למה: מפיסת בשר שמנונית שלא נשארת דקה מיותרת בתודעה, פרחה שני כהן על מנת להפוך לחלק הכי טעים בתבשיל "ארץ נהדרת". בישול ארוך ואינטנסיבי הצליח להוציא ממנה את הטעמים והאיכויות שהוסתרו עמוק בפנים.
הוראות הכנה: תנו לה זמן, זה משתלם.
הצעת הגשה: חם, ישר מהתנור. המנות האחרות בשולחן כבר יחווירו לידה.

ליהיא גרינר : נקניקיות

למה: כי זה זול, טעים ותמיד במקפיא.
הוראות הכנה: אתם יושבים בבית ופתאום דפיקה בדלת. החברים הפתיעו ואין לכם שום דבר במקרר? אל דאגה, אי שם במעמקי הפריזר קבורה לה חבילת נקניקיות שמחכה להפשרה.
הוראות הכנה: לזרוק במים חמים, והגרינר תהפוך למסמר המסיבה, עם פאות ססגגוניות, בגדים צבעוניים, פה גדול ואטיטיוד מעורר התרגשות. מתאימה בקלות לכל הקהלים והופכת כל אירוע למהנה.
הצעת הגשה: אל תטרידו את עצמכם, היא כבר תדאג לזה.

אילנית לוי : סטייק

למה: כי אם אייל גולן הכתיר אותה ככזו, מי אנחנו שנתווכח?
הוראות הכנה: אילנית לוי היא המנה העיקרית, יפה, טעימה וכולם היו רוצים לתת שם ביס. לוי היא האנטריקוט האמיתי, המלכה האמיתית של המנגל שהוא הביצה המקומית. קלאסה בכל דרגת עשייה.
הצעת הגשה: רייר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully