וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן מגיב על הפרידה של אילנית ואלירז

יוני פרוים

18.4.2012 / 15:13

הזמר ההורס הצטלם לקטלוג של רשת "דיאדורה" והגיב לכל השמועות על המרובע הרומנטי: אייל, אילנית, אלירז ורוסלנה, והופתע לגלות שהם בכלל נפרדו. וואלה! סלבס חולה עליו

טל אנגלנדר

נראה שהשנה הזו היא ללא ספק השנה של אייל גולן. עם אין ספור הופעות, הצלחת התכנית "אייל גולן קורא לך", קמפיין אופנה ועכשיו גם אהבה חדשה, נראה כי גולן פורח.

אתמול (שני) הוא הגיע לצילומים לחברת "דיאדורה" אותה הוא מקמפיין. וואלה! סלבס תפסה אותו לשיחה רצינית בשביל לעשות לכם קצת סדר בכל מרובע האהבה שכולל אותו, את החברה החדשה רוסלנה רודינה, הגרושה אילנית לוי והאקס שלה אלירז שדה.

"אני לא ידעתי שהם נפרדו", הופתע גולן. "כיף להם. מה אני יכול להגיד לך? נפרדו, נפרדו. אני לא מתעסק בזוגיות של אילנית. זו זוגיות שלה. טוב לה, טוב לי".

גם על תקרית הפייסבוק, בה כתב גולן למעריציו כי "אילנית ואלירז מעניינים אותי כקליפת השום. אני עם מישהי מדהימה עכשיו שעושה לי טוב וזה מה שחשוב", הוא הגיב: כתבו יותר מדי תגובות שלדעתי קצת פגעו ברוסלנה, אז החלטתי לעצור את זה ולהגיד לאנשים שיתעסקו בי וברוסלנה ולא באילנית ואלירז".

אגב, יש סיכוי שבקרוב מאוד תשמעו את הזמיר שר לכם ברוסית. לדבריו, בימים אלו החברה שלו מלמדת אותו לדבר ברוסית והוא כבר יודע כמה משפטים, או כמו שהוא טוען ,"אני דובר רוסית חזק מאוד". אוקיי.

וואלה! סלבס מחכה ליום שאייל גולן יעזוב את רוסלנה, יבין מה באמת טוב לו ויענה לחיזורים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully