וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתבכות הכלכלית של יאנה יוסף

וואלה! סלבס

16.4.2012 / 14:16

לא נעים: יאנה יוסף ואמה לולה לא שילמו את שכר הדירה בחודשיים האחרונים וכעת שוקל מנהל הנכס לפנות לבית משפט במטרה לפנותן מהדירה. וואלה! סלבס לא מתפנה

נראה שלקותי סבג תהיה בקרוב תשובה לשאלה איך לבזבז את מיליון השקלים בהם זכה. החברה שלו, יאנה יוסף, הסתבכה כלכלית ועלולה למצוא את עצמה ברחוב, ללא מקום לגור בו.

לידי וואלה! סלבס הגיע מידע כי יוסף ואמה, השוכרות דירה בשכונת יד אליהו בתל אביב, מפגרות כבר למעלה מחודשיים בתשלומים עבור הדירה בה הן מתגוררות בשנים האחרונות.

"הן גרות בדירה כבר כמה שנים" סיפר גורם המעורב בפרטים, "בחודש נובמבר האחרון הן חידשו את החוזה, אבל מחודש פברואר ההמחאות שמסרו עבור שכר הדירה, חזרו וכמו כן הן גם לא שילמו עבור ועד הבית".

מבירור שערכה וואלה! סלבס, עולה כי החוב של הבנות למשפחת יוסף עומד על סך של כ-8,000 שקלים. עוד נמסר במקביל, כי מנהל העיזבון של בעל הדירה, עורך הדין, דני שרמן, שוקל בימים אלו לפנות לבית המשפט במטרה לבקש להוציא לשתיים צו פינוי מהדירה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שואו מי דה מאני. יאנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לולה פנתה לעורך הדין כשיאנה עוד הייתה בבית", סיפר הגורם, "ואמרה לו כי ברגע שיאנה תצא הוא יקבל את מלוא הכסף בחזרה. כעת, לאחר שהיא יצאה, הוא עדיין לא קיבל את הכסף ושוקל לפנות לבית המשפט".

כזכור, רק לאחרונה פורסם בוואלה! סלבס, כי המתמודדת ההורסת מבית האח הגדול, הייתה הראשונה לקבל קמפיין פרסומי לחברת ההנעלה "סקופ", עליו תקבל 200 אלף שקל. אולי עכשיו היא תוכל לסגור את החוב?

עורך הדין, דני שרמן, מסר בתגובה: "אני אכן מנהל עיזבון של המנוח, שהוא בעלי הדירה המדוברת. אני מאשר כי אכן קיים חוב בגין אי תשלום שכר דירה. מעבר לכך, את הצעדים הנוספים שבכוונתי לנקוט בגין החוב, אמסור לבית המשפט".

לולה יוסף, מודאגת?
"אני דיברתי עם יאנה והיא אמרה שהיא תשלם את החוב בימים הקרובים והכל יהיה בסדר".

מקופרמן הפקות נמסר: "אנחנו לא מגיבים על חייה האישיים של יאנה".

וואלה! סלבס רוצה לנצל את הבמה ולהציע ליאנה ולאמא שלה חדר בוילה שלה בכפר שמריהו. אוהבים אתכן.

רוצים לארח את יאנה אצלכם בבית? בואו לדבר על זה בפייסבוק

איך אלירז שדה מתגבר על הפרידה מאילנית?

מזל טוב: ישראל קטורזה אבא בפעם החמישית

מדונה חושפת סודות משפחתיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully