וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איילה רשף: "אני אוהבת את טומי רק כי הוא יפה"

יוני פרוים

12.4.2012 / 3:39

אז ברור שהיא התבדחה, אבל אין ספק שרשף מעדיפה את בעלה לעתיד כפי שהוא נראה כעת ולא עם עוד 30 קילו. הסלבס מספרים מאיזה הרגל מגונה היו נפטרים. וואלה! סלבס תנועה מגונה

דייב שחר

צילום: דייב שחר
עריכה: רן צימט

חג הפסח כידוע, הוא חג הנקיונות, החג שבו כולם נפטרים מהבגדים הקטנים והנעליים שלוחצות ומעבירים הכל הלאה. רגע לפני שהחג נגמר, וואלה! סלבס יצאה לבדוק עם הסלבס, שכזכור, הם גם בני אדם, איזה הרגל מגונה הם היו רוצים להעלים או סתם להעביר הלאה.

למרבה הפלא, או שלא, הדבר שהכי מטריד את המפורסמים היא כמובן הגזרה שלהם והעובדה שהם לא מפסיקים לתקוע פחממות. "הייתי שמחה להפסיק לספור קלוריות", סיפרה דפנה לוסטיג. גם קובי פרץ מתבאס מההתמכרות שלו למצה רטובה עם שוקולד ומקווה שהאובססיה שלו למאכל המשמין תיפסק מתישהו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה סלט? איפה המצה עם השוקולד?/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שממש עצבנו את וואלה! סלבס היו צמד החטובים איילה רשף וטומי אלתגר, שכל קשר ביניהם לבין נטיית השמנה הוא מקרי בהחלט, אך משום מה, גם הם מתעסקים בזה כל הזמן. "אני מכורה לשוקולד ברמה קשה", הצהירה רשף, מה שגרר מיד את תגובת בעלה לעתיד טומי שטען, "כמה שהיא מכורה אני מכור פי עשר. אבל יש מצב שנתחיל לצמצם בכמויות כי מתחילים לראות תוצאות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
איילה רשף וטומי אלתגר בים, יוני 2010. שוקה כהן
טוחנים שוקולד כאילו אין מחר, כן?/שוקה כהן

כשנשאלו השניים אם ישארו האחד עם השניה במידה ויעלו 30 קילו, הגבר המסוקס ענה, "גם עם 30 קילו אני אוהב אותה, אבל.. בוא נשמור". רשף לא נשארה חייבת והשיבה: "לא. אני אוהבת אותו רק בגלל שהוא יפה". גם אנחנו.

וואלה! סלבס היתה שמחה להיפטר מההרגל המגונה שלרחרח אנשים זרים ברחוב. לא כולם חושבים שזה מגניב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully