וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: הסלבס שהכי שווה לחגוג איתם את המימונה

וואלה! סלבס

13.4.2012 / 1:16

יונית לוי

אתם בטח תוהים מה הקשר בין יונית לוי למנהגים צפון אפריקאים, אה? עם יד על הלב, לא הייתם רוצים לראות את אשת הקרח האשכנזיה, עוטה על עצמה גלביה, מקפצת בין האורחים ושרה "אהלן וסאהלן, אהלן ביקום"? ברור שהייתם רוצים. עכשיו דמיינו אותה נותנת בצהלולים ומענטזת לפי הקצב עם הדודות השמנמנות שלכם.

גל גדות

אחרי כל הארוחות המשמינות של החג ואחרי שלגוף שלכם נוספו לפחות ארבעה קילוגרמים שאין לכם מושג מאיפה הגיעו, אין משהו יותר מנחם מלראות את הדוגמנית הדקיקה תוקעת מופלטה מלאה בדבש וחמאה ולהרגיש בסדר עם זה שגם אתם בלסתם בדיוק חמישה כאלו לפניה. תמיד תוכלו לעבוד עליה ולהגיד שמדובר בחסה מזרחים, ושפעולת הלעיסה מרזה יותר מהפחמימה עצמה. אם וואלה! סלבס היתה מאמינה לכם, אז גם גדות תאמין.

אייל גולן

אז מלבד העובדה שמדובר בזמר הכי שווה באזור ובאחד הגברים היותר לוהטים בתעשייה, הבטחה שלנו שאם תזמינו את התימני החתיך למימונה שלכם, תקבלו חגיגה מהסרטים שכוללת את כל הפמליה שלו (מרינה קבישר, חיים רביבו ויוסי גיספן) והכי חשוב, אם תבקשו יפה הוא גם יסחוב איתו את מערכת הקריוקי הביתית שלו, מה שמבטיח אפגרייד מטורף לאיוונט שלכם.

ליהיא גרינר

אחרי שהתפנקתם עם מערכת הקריוקי של גולן, החותמת הנוספת לכך שהמימונה שלכם היא הדבר הכי שווה בעיר, היא הנוכחות של ליהיא גרינר. בדיוק ככה. לא צריך ראש ממשלה, שרים ואפילו נשיא מדינה בסלון שלכם כדי לדעת שהמימונה שלכם היא ה-מקום. אם הבלונדה, שלא מפספסת שום אירוע ושום השקה, עשתה צ'ק אין באירוע שלכם, אתם יכולים להיות רגועים - מחר כולם ידברו עליכם. אחרי הכל, אין אירוע בלי מלכת הטראש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ציון ברוך

מלבד העובדה שחמש דקות מרגע כניסתו של ציון ברוך לאירוע, כל הבנות של השכונה יגיעו לצפות במחזה המדהים, הוא גם ידאג להביא איתו את האשכנזיה שלצידו, בר רפאלי, ומכאן, כמו שאומרים, השמיים הם הגבול. תמונה אחת שלה עם מופלטה ביד, תזרים לכיסכם אלפי דולרים לאחר שתימכר למדורי הרכילות מעבר לים.

יעל אבקסיס

אז נכון, יעל אמנם לא נחשבת לסלב על חלל לוהט במיוחד, אבל היי, היא הבת של ריימונד אבקסיס, מה שמבטיח לכם מעדנים מרוקאים כיד המלך פלאס הופעת אורח של האמא בשירים מרוקאיים אסלים. פייר, שווה.

אבי ביטר

הזמר המתולתל הוא מסוג האנשים שתמיד שווה להזמין לאירוע שלכם מהסיבה הפשוטה שהרבה לפני שתספיקו לחשב כמה קלוריות יש במופלטה ואם כדאי לאכול חצי או שלם, הוא כבר יחסל אותם ויחסוך מכם את הדאגה שבהשמנת היתר. מה גם שהוא פרזנטור שלנו ואנחנו מפרגנים לו כי הוא מהמם. זהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully