וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד הקעקועים הכי שווים של הסלבס

וואלה! סלבס

20.4.2012 / 1:36

אנג'לינה ג'ולי

הכוכבת ההוליוודית ידועה בחיבתה העזה לקעקועים. אחרי שקיעקעה כמעט כל פיסת עור על גופה. התפנתה הג'ולי להזריק קצת דיו גם על זרוע ימין. הטאטו הדנדש הינו אסופת מספרים המציינים את מקום לידתם של כל אחד ואחת מילדיה על המפה. כדי לבלבל את האויב, קינחה הסטארית במספר המציין את מקום לידתו של בעלה האוהב בראד פיט. גם אלוהי הקיטש בעצמו מקיא עכשיו בפה.

אדם לוין

עוד כוכב הוליוודי הידוע בתושקתו העזה לתחושת המחט על גופו הוא הזכר ההורס והיהודי, הזמר אדם לוין. גם אצל הגבר המטריף הזה תמצאו מספר רב של קעקועים שלכל אחד מהם משמעות שונה וייחודית. בין הקעקועים אפשר למצוא על צד שמאל של החזה את שם הלהקה שלו "מארון 5" בכתב הינדי ועל זרוע ימין קעקוע המוקדש לאמא האוהבת שלו. חמוד.

ג'וני דפ

לעומת הזמר היהודי, השחקן המסוקס הלך על קעקועים קטנים וחמודים כמו שלושה לבבות אדומים או הספרה 3 שמקועקעת על כף ידו. דפ פעם אמר בראיון כי עבורו זו ספרה קסומה". בנוסף, אם תתקלו בשחקן, תוכלו לראות על זרוע ימין שלו קעקוע של ציפור שמתחתיה חרוט שמו של בנו, ג'ק.

דיוויד בקהאם

הכדורגלן הכי סקסי בתבל, עיתר את גופו בעשרות קעקועים, גדולים יותר וגדולים פחות. מלבד השמות של ילדיו שמעטרים את גופו, תוכלו למצוא הפיגורה ההורסת של הכדורגלן גם קעקוע בדמותה של אישתו ויקטוריה עם המילים "תמיד לצידך". זה לפני או אחרי שבגדת בה?

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

ויקטוריה בקהאם

גם אישתו של בקהאם, ויקטוריה, לא הרגישה שלמה עם הגוף הקוקטי שלה והחליטה שהיא ובעלה יעטרו את גופם באותו הקעקוע בדיוק. אם לא די בכך, הקעקוע שנבחר הוא המשפט המפורסם מהתנ"ך "אני לדודי ודודי לי". ויקי קעקעה אותו על לאורך העורף שלה, בזמן שדיוויד קעקע אותו על זרועו.

ניקול ריצ'י

הילדה הרעה של הוליווד, החליטה שאם התדמית שלה לא משהו, אז אולי כדאי לטשטש את זה בקעקוע שהמשמעות שלו טהורה, וחרטה על גבה זוג כנפיים, משל היתה מלאך. לזהכירך: גם מלאך חבלה יש כנפיים.

ריהאנה

הזמרת הברבדוסית כנראה למדה דבר או שניים בחיים הקשים שעברה (כריס בראון וכאלה) וקעקעה על צד ימין של החזה את המשפט "אף לא לא כישלון, תמיד לקח". מישהו רוצה לנחש למי התכוונה המשוררת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully