וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתמודדי האח הגדול: לקותי לא הגיע לזכות

3.4.2012 / 6:47

למרות הזכיה במיליון השקלים, חלק מהדיירים לא חושבים שקותי היה צריך לזכות במיליון ופותחים עליו פה. וגם, ברי סימון טוענת שגם לה רצו לתת כדורים. וואלה! סלבס עושה אש

צילום מסך

צילום: אבי כהן
עריכה: אמיר קוטיגרו

כמו בכל גמר, גם בזה של "האח הגדול" יש מפסידים ומנצחים, וכן, גם כאן יש מי שלא מרוצה מהתוצאות. אז הפעם אין רצפה עקומה או שופטים שהיו לא אובייקטיבים, אבל כן יש טענות כלפי המנצח של הגמר הגדול, קותי סבג.

רגע לפני ההכרזה, תפס כתבנו יוני פרוים, את הדיירים שכבר הודחו לשיחה, על מנת לברר מי לדעתם צריך לזכות. כצפוי, רוב הדיירים תמכו בתמיר ורדי ואף הודיעו שבמידה וקותי יזכה, יהיה מדובר במינימום אסון לאומי. "הוא בעיני מסמל את הישראלי המכוער", אמרה זיוה כהן.

גמר האח הגדול. עומר מירון
לא הגיע לו לזכות. קותי/עומר מירון

כתבנו לא ויתר, ורגע לאחר שסבג ירד במדרגות כמנצח הגדול, הוא חזר אל המתמודדים, שלא חסכו בדעתם על הזכיה, " ירד לנו האוויר", אמרה ברי סימון, "זה לא אמיתי. העם אוהב את תמיר". לערן טרטאקובסקי, היה הסבר קצת יותר הגיוני, "מה שקרה זה שמי שמצביע בעיקר זה הנוער, והנוער החליט שהוא אוהב את קותי". גם אביבית בר זוהר סרבה להאמין, "אני בהלם, הציפייה שלי הייתה ענקית. כמו שראיתם, אני כבר כמה ימים עובדת על הקמפיין לטובת תמיר"

כשנשאלו הדיירים על פרשת הכדורים הפסיכיאטריים, ערן וזיוה השיבו כי מעולם לא הוצעו להם כדורים, דבר שעיצבן את ברי, שטענה כי כשהרגישה לא טוב, הציעו לה כדורים, אך למזלה היא ברחה מהבית לפני שבלעה כדורים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המנצח האמיתי. תמיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שהרוחות נרגעו, כינסה הפקת התכנית מסיבת עיתונאים, בה נשאל קותי, שוב על ידי כתב וואלה! סלבס, לגבי הטענות שהושמעו כי הוא בעצם משחק דמות וכל הסיפור שלו הוא פיקציה. סבג, שלא כהרגלו, היה מנומס, חייך חצי חיוך ומלמל: "שיהיו בריאים". כשנשאל אם הוא מאוכזב, ענה: "אנשים שאוהבים אותי, מכירים אותי כל החיים, והעירו לי על ההתנהגות שלי שהייתה טובה ולא טובה".

אם גם אתם סקרנים לדעת מה קורה בין קותי ליאנה, לאור הנשיקה המפורסמת, המנצח הגדול השיב "זה לא התנשקות" והוסיף, "אני אוהב את יאנה באמת. כמו שרק אני והיא יודעים מה שיש ביני לבין יאנה, זה ביני לבין יאנה, למרות שכולם ראו את זה, אבל נדבר בלי המצלמות והמיקרופונים ואלוהים גדול".

וואלה! סלבס תמיד העדיפה את המקומות השניים, ככה זה לא גורם לה להרגיש נחותה

מה אתם חושבים על הזכייה של קותי? בואו לרכל איתנו בפייסבוק

לאן נסעה יאנה לאחר הגמר?

החיים שאחרי: תמיר ורדי שב לביתו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully