וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן טרטאקובסקי: "האח הגדול רימה את הדיירים"

וואלה! סלבס | צילום: רונן אקרמן, יחצנים

2.4.2012 / 9:30

הדייר הכי חמוד על המסך, החליט לא לשתוק ופתח ג'ורה על הפקת "האח הגדול" ועל היחס המועדף שנתנה לקותי, וכל זה בתכנית, "דיבור ישיר" ששודרה בקשת. וואלה! סלבס אאוץ'

נראה כי הדרמות בהפקת האח הגדול מסרבות להסתיים. רגע לפני הגמר הגדול, התארח המודח הדי טרי, ערן טרטאקובסקי בתכנית "דיבור ישיר", בהנחייתם של גואל פינטו ואלירז שדה, ששודרה מיד בתום המשדר של "האח הגדול" ולא חסך מהצופים את מה שהוא חושב באמת על התנהלות ההפקה.

כנשאל טרטאקובסקי על ידי פינטו, למה הוא יוצא נגד קותי בכל הזדמנות שיש לו, השיב המודח: "אני אגיד לך דברים שלא אמרתי עד היום", פצח במניפסט, "דבר ראשון אין לי בעיה עם קותי. יש לי בעיה עם ההתנהגות של קותי והחיבור של ההתנהגות שלו לפורמט של האח הגדול. בתור בן אדם הוא בסדר גמור. ההתנהגות שלו זה מה שמפריע לי".

טרטאקובסקי לא היסס והסביר, "עכשיו אני אגיד לך משהו שלא אמרתי, הכעס האמיתי שלי הוא כלפי האח הגדול. אני אגיד לך למה, בתקנון האח, שניכם יודעים את זה (פונה לפינטו ושדה), יש סעיף ברור שמדוגש ומובלט, בפונט 'דיויד' בגודל 14שם כתוב: 'אלימות מילולית או פיזית תביא להוצאה של הדייר מהבית". והמשיך, "עכשיו יש שתי אפשרויות, אם האח הגדול רואה את ההתנהגות של קותי במהלך העונה, גם מה ששודר וגם דברים שלא שודרו, כאלימות, זה אומר שאיפשהו הוא רימה את שאר הדיירים שהייתה עבירת תקנון מאוד ברור, והוא לא עושה עם זה שום דבר ואז זה לא בסדר כלפי הדיירים".

הצביעו בסקר הגדול: מי ינצח בגמר "האח הגדול"?

ערן טרטאקובסקי. אביב חופי
"הדיון הבא בכנסת לא צריך להיות על כדורים". ערן/אביב חופי

טרטאקובסקי לא עצר כאן, למרות שהמגישים ניסו להיכנס לדבריו והמשיך לפרוש את משנתו, "ואם הוא לא רואה בזה כאלימות, אז אני חושב שהבעיה שלנו הרבה יותר חמורה, ושהדיון הבא בכנסת לא צריך להיות על כדורים, אלא על מה שהנוער רואה כמשהו שהוא לא אלימות וממנו הוא לומד".

בסיום הדברים שאל אותו רן שריג, שהשתתף גם הוא בפאנל, על איזו אלימות הוא בדיוק מדבר וערן השיב לו כי הוא מדבר על האיומים של קותי, על הרמת הבקבוק לעברה של זיוה ועל הרמת הידיים על יאנה".
בשלב זה התפרץ פינטו לשיחה והעביר נושא כששאל את ערן על טיב היחסים עם אביבית בר זוהר, שהתארחה גם היא בפאנל התכנית.

- ערן, מה קרה?
"אני חושב שהיום הטלוויזיה היא מראה לעם ישראל. המטרה שלי הייתה להחזיר לשיח הציבורי את נושא החינוך בארץ ולנצל את הבמה של האח הגדול, שכולם מתעסקים בו עכשיו, בכדי להזכיר שיש דברים יותר חשובים להתעסק בהם מאשר היו או לא היו כדורים".

- אבל אמרת דברים קשים
"אני מקווה שכשהעונה תיגמר נתעסק באמת בדברים החשובים באמת, והם איך אנחנו דואגים לעתיד יותר טוב לילדים שלנו".

- אז אתה כועס על ההפקה?
"המטרה הייתה לנצל את הבמה ולא חלילה לדבר ישירות על האח".

- רק לסיכום, היו או לא היו כדורים?
"אצלנו בטוח שלא היו. לפחות לפי מה שאני ראיתי".

- למה אתה כל כך בטוח?
"כי לא היית פסיכיאטרית, הכל היה גלוי, כל הקופסאות של התרופות היו גלויות. אני אופתע ודווקא בגלל זה הייתי שמח אם היינו מעבירים מסר של חינוך".

מהפקת התכנית נמסר בתגובה: דיירי הבית מחוייבים לחוקי האח הגדול ולקוד האתי של התכנית. האח הגדול עוקב באופן צמוד אחר הנעשה בבית ובמידה ודייר עובר על חוקי הבית ומתנהג בצורה בלתי הולמת הוא מוצא מהבית, כפי שקרה בעונה השנייה.

וואלה! סלבס לא היתה מסתדרת יום אחד בבית האח הגדול. יש לה פה ג'ורה וחיבה לחפצים מעופפים.

מה אתם חושבים על מה שערן אמר? בואו לרכל איתנו בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully