וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנה בנאי מפגינה למען קופים

וואלה! סלבס

25.3.2012 / 17:49

כוכב הקופים: כוכבי טלוויזיה רבים התגייסו נגד החלטת חוות מזור לשלוח קופים לניסויים בחו"ל, ויצאו להפגין ברגעים אלה ממש ברחובות תל אביב. וואלה! סלבס מונקי ביזנס

לידיעת הבבון של ניקול ראידמן: לא מעט כוכבים מתקבצים ברגעים אלה (א'), בגינת שינקין, בתל אביב, לקראת הפגנה נגד משלוח קופים מחוות מזור לניסויים בחו"ל. אחרי שהפגנה דומה, אך נטולת פנים מוכרות, התקיימה בצהרי יום שישי ברחוב המלך ג'ורג' בתל-אביב, החליטו ראשי המאבק נגד שילוח הקופים לניסויים בחו"ל, להחריף את צעדיהם ולגייס כמה פנים מוכרות למחאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מצחיק. גורי וירדנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין אלה שהטריחו את עצמם למען בעלי החיים האומללים, צולמו גם, ירדנה ארזי, גורי אלפי, שלמה בראבא, אורנה בנאי ועוד כמה נשמות טובות.
כזכור, רק בסוף השבוע האחרון זכתה גם מלכת הטראש האמריקאים, קים קרדשיאן, למנה הגונה מפעילה למען בעלי החיים, כאשר צעדה על שטיח אדום של אירוע מיוחצן כשהיא לובשת מעיל פרווה. הפעילה השליכה על הכוכבת שקית קמח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קוף אחרי בן אדם. אורנה, אתי, שלמה וירדנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתי אלטמן, דוברת ומייסדת "תנו לחיות לחיות": " אנו רואים בחומרה רבה את התנהלות רשות הטבע והגנים אשר מתירה לחוות מזור לעשות ככל העולה על רוחה, מסתירה את המידע הרלוונטי ומשתפת פעולה עם הליך משפטי לא תקין. אנו קוראים לשר להגנת הסביבה להמשיך ולפעול על מנת למנוע מרשות הטבע והגנים לתת את היתר המשלוח לחוות מזור ולהציל את הקופים מהגיהינום שבמעבדת SNBL הידועה לשמצה".

וואלה! סלבס הפגינה פעם נגד דוגמניות שתוקעות פחממות ונשארות רזות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully