וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: סקסיות מעל גיל 50

וואלה! סלבס

24.3.2012 / 10:47

ריטה - 50

מזל טוב: ריטה חוגגת היום (ש') את יום הולדתה ה-50. במקום להתמרמר, וואלה! סלבס מציעה לזמרת הכי הורסת במדינה לזרוק מבט במצעד שיוכיח לכולם שסקסאפיל, זה הכי עניין של גיל. קבלו את הנשים הכי לוהטות מעל גיל חמישים.

מדונה - 54

מדונה לא מתביישת בגיל שלה. היא אמנם תעשה הכל כדי להסתיר את נזקי ופגעי הזמן, אבל היי, כל בחורה שיש לה בגוף שילוב מנצח של בוטוקס, סיליקון ושרירים, יכולה לצלוח את משבר גיל החמישים בקלות ויעילות. טוב, גם חבר בחצי מהגיל שלה זה לא מזיק. מדונה עד כדי כך לא מתרגשת מהגיל שלה, עד שהיא אפילו חולקת ארון בגדים עם בתה הקטנה לורדס בת ה-16. אל תנסו את זה בבית.

שרון סטון - 54

מאז הסצנה בה פסקה רגליים בסרט אינסטינקט בסיסי, שרון סטון ידעה שהיא אחת הנשים הכי סקסיות על המרקע. פצצת סקס-אפיל נפיצה שלא התביישה לקחת תפקידים שיועדו במקור לצעירות פוחזות עם דדיים שובבים.

מישל פייפר - 54

חליפת עור, בלונד מסנוור, עיניים כחולות חודרות ותפקיד "אשת החתול" לא שכנעו אותך שמדובר באחת הנשים הכי סקסיות במערב? אז מה תגידו על זה שהבחורה חצתה את גיל חמישים ועדיין מצליחה להראות יותר טוב מהרבה בנות עשרים שמסתובבות חופשי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אלן דג'נרס - 54

כן, אנחנו יודעים, אלן דג'נרס היא לא סקסית במובן הסקסי של המילה. לא תראו אותה בחזיות, שמלות קטנות ובתנוחות מתוקתקות וחושפות איברים, אבל היי, המצחיקונת כבר לא ילדה אבל עדיין מצליחה להיות בופר סקסית בזכות חוש ההומור האיכותי שלה והחיוך השובב.

קים קטרל - 56

קים קטרל בנתה לעצמה דמות של פצצת מין מתקתקת, אשר שום מרחב מוגן לא יכול לעמוד בפניה. במקום להגיע לגיל 50 ולטפח קמטים, גלי חום ומרמרת נפוצה, קים המציאה את עצמה מחדש כסקס-גורו, שלא מתביישת לעמוד לצידן של נשים צעירות ממנה ביותר מעשור ועדיין לגנוב להן את הפוקוס.

קים בייסינגר - 59

זו לא בושה, אם אתה זכר, אתה כנראה לא היחיד שגדל עם פוסטר של קים בייסינגר, שנתלה ליד נייר הטואלט וקרם הלחות בחדר השינה. גם היום יש מי שעדיין עוצם עיניים ורואה את הפצצה החכמה, שכבר חצתה את גיל חמישים, שועטת לעברו כשהיא חמושה בבגד ים זעיר ומבט מצועף.

שר - 66

בשביל שר גיל הוא לא אובייקט. הזמרת המטורללת המציאה את עצמה מחדש אחת לכמה שנים, בין אם זה בפרסונה דנדשה, מלתחה מבלבלת או סתם ניתוח פלסטי שהקנה לה לוק מרענן. 50 בשבילה הוא בעיקר מספר זריקות הבוטוקס שהיא מקבלת מדי חודש ואם תשאלו אותה בת כמה היא, אז התשובה שתקבלו היא: "בגיל של השמש, וממש כמוה, גם אני לא הולכת לשום מקום". כפי שאמרה פעם בראיון.

סופיה לורן - 78

סופיה הוכתרה לא פעם בתואר האישה הכי סקסית בגלקסיה. האיטלקייה המתוקתקת הזו נתנה משמעות חדשה למילה סקס אפיל. למרות שיש מי שמוכן להישבע כי מתחת לאיפור ולתוספ]ות השיער מסתתרת הדרסה האיטלקית של "מקופלת", לורן מצליחה להראות כמו מאה מיליון דולר. וזה כנראה מה שהיא משקיעה בעצמה כדי שנגיד את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully