וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החבר החדש של אגם רודברג

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

19.3.2012 / 0:00

תגידו מזל טוב לאגם רודברג: לפלי מקורבים, הפצצה החכמה מתחזקת זוגיות כבר מספר חודשים עם בחור שהכירה בבית הספר למשחק. וואלה! סלבס תופרת שמלה

אגם רודברג למדה את הלקח שלה, אחרי שניהלה מערכות יחסים מתוקשרות עם לא מעט ריץ' אנד פיימוס, (אבל בעיקר ריץ'), היא החליטה לשמור על הפה. הבולטות שבמערכות היחסים של רודברג היו אלה עם איש העסקים המולטי-מיליונר זוהר ספיר, הספר החתיך והמקושר מלוס אנג'לס, דניאל הרדמן, הקוסם הלוהט והבינלאומי דיוויד בליין, אותו אפילו הביאה לארץ ודגמנה זוגיות בפארק הירקון ולקינוח המיני רומן המוכחש עם קובי אפללו.

אגם רודברג. אביב חופי
אל תעשו לה עין רעה!/אביב חופי

מקורבים לשחקנית הצעירה ריכלו לוואלה! סלבס כי בחודשים האחרונים רודברג מתחזקת, הרחק מעדשת הפפראצי, זוגיות צמודה ולוהטת עם סטודנט למשחק העונה לשם גל אמיתי.

לפי מקורבים לשניים, אמיתי בן ה-26, יליד עומר בדרום, מאוהב ברודברג על מעל לראש וזו משיבה אהבה גדולה בחזרה. נכון לעכשיו המאהב הצעיר המתגורר בתל אביב עדיין לא חולק עם זוגתו הצעירה דירה, אך לפי יודעי דבר, הנושא בהחלט מדובר.

אגם רודברג עם בן זוגה זוהר ספיר בבית קפה. שוקה כהן
גם איתו זה לא עבד לה. רודברג וספיר/שוקה כהן

"היא משוגעת עליו", סיפר חבר של השניים, "אפילו ליום ההולדת שלו, שנערכה בחודש שעבר היא הגיעה כשהיא מכוסה במטפחת ומשקפי שמש, כדי שאף אחד לא יזהה אותה". רק בשבוע שעבר, נצפו השניים חוגגים יחדיו בין מסיבות הפורים השונות שנערכו בתל אביב, כשהיא מחופשת לסופר וומן והוא לסוג של גיבור-על-מכבי-תל-אביב.

"זה לא סוד", מוסיף החבר, "כל החברים שלהם יודעים את זה, "אבל היא מעדיפה שזה לא יתפרסם כדי שלא יעשו להם עין על הזוגיות". צודקת. אז קבלו אייטם אוהב, בלי עין רעה, וים של טפו טפו.

סוכנות ADD סירבו להגיב.

וואלה! סלבס ניהלה רומן עם נציג שירות טלפוני שהתקשר בטעות. זה היה רומן בן 30 שניות שהיא לא תשכח לעולם.

בואו תגידו לאגם מזל טוב. בלי עין רעה. וואלה! סלבס בפייסבוק

לא תאמינו על מה אסי ישראלוף בזבז 5000 שקלים

החיים המשוגעים שיון תומרקין עושה בפריז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully