וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלבס מיוזיק: תחנת הרדיו של אסי ישראלוף

וואלה! סלבס

9.3.2012 / 11:35

וואלה! סלבס ו -וואלה! מיוזיק שמחים להגיש לכם את "סלבס מיוזיק", שתארח אחת לשבועיים, סלב שיציג בפניכם את רשימת השירים האהובה עליו פלוס הסברים. תגבירו את הווליום!

הקריירה של אסי ישראלוף ביצעה השנה קפיצת מדרגה משמעותית. מי שהיה מוכר לכם בעיקר כחבר בשלישיית "מה קשור" שידרג את מעמדו כשחקן ובדרן בזכות החיקויים המעולים שלו ומגוון הדמויות שהוא מגלם בתכנית הסאטירה של ערוץ הספורט, "בובה של לילה". כעת הוא כבר זוכה למעמד של כוכב קאלט מחוזר, אך זה לא מפריע לו לפנות מקום לאהבה ותיקה נוספת - המוזיקה והשירה.

אסי ישראלוף. ספק 500
גם זמר וגם שחקן/ספק 500

בסוף 2011 שחרר את הסינגל שכתב והלחין, "מתי כבר נדבר", בהפקת פיטר רוט. בימים אלה יוצא הסינגל השני "קורא לך", שניהם יופיעו באלבום הבכורה של ישראלוף, "מסע עם פסנתר", שייצא במהלך השנה. עם השירים שלו מופיע ישראלוף במשך השנתיים האחרונות במסגרת "מסע עם פסנתר" - הופעות קטנות ללא פרסום ברחבי הארץ, מלווה בלהקה קטנה של שלושה חברים, כשכל הציוד מועמס לרכב הפרטי.

הטעם המוזיקלי של ישראלוף מגוון מאוד; מקלאסיקות ישראליות של אריק איינשטיין, יוסי בנאי ושם טוב לוי, דרך סינגר-סונגרייטרים אמריקאים כמו טום וייטס, ניק דרייק וג'וש רואז, ועד ללהקות הבריטיות קולדפליי, טראוויס ורדיוהד.

צפו בקליפ של אסי "מתי כבר נדבר"

האזינו לתחנת הרדיו שאסי הרכיב במיוחד עבורכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעמיס את הציוד לרכב הפרטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

האלבום האחרון שקנית?
"המיטב של אריק לביא".

האמן האהוב עליך?
"דודו טסה, מהאלבום הראשון שלו ועד האחרון".

איך אתה צורך את המוזיקה שלך?
"אני צורך מוזיקה דרך דיסקים ותקליטים, מסתובב עם דיסק מן וקונה תקליטים בשווקים בכל העולם. קצת אייטיונס וממש קצת הורדות".

את מי עוד תמצאו בתחנת הרדיו של ישראלוף?
אביתר בנאי, אסף אמדורסקי, יוני רכטר, דני רובס, מאיר אריאל, גידי גוב, גרי אקשטייין, לאה שבת ושלומי שבת, דמיאן רייס, מוניקה סקס, פיטר רוט, מוש בן ארי, שלמה גרוניך, מתי כספי, הדורבנים, ראול מידון, שלומי שבן, נינה סימון, טום ווייטס, טראביס, שלום חנוך, הג'ירפות, אביב גפן, דיקלה, יוסי בנאי, דני סנדרסון ואחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully