וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד הנשים הכי משוחררות מינית

וואלה! סלבס

10.3.2012 / 12:21

לכבוד יום האשה הבינלאומי שנערך אתמול, קבלו את מצעד הנשים הכי משוחררות, שהוכיחו שגם להן מותר לעשות חיים משוגעים ואפילו לא להתבייש לדבר על זה. וואלה! סלבס א-מינית

ריהאנה – כואב אבל תמשיך

כל מי שנכח בהופעה של ריהאנה יספר לכם שהבחורה עושה סקס על הבמה וגורמת לכל אחד מאלפי האנשים שבקהל להסמיק (ולהתרגש). כאילו לא די בכל זאת, בכל הזדמנות שיש לה, הזמרת מספקת פרטים עסיסיים מחדר המיטות, מדווחת על הספאנקינג שהיא מעדיפה וחולקת את מסקנותיה מבין הסדינים. לאחרונה צולמה שהיא מטיילת בחנות סקס בצרפת, שם השאירה כמה אלפי יורו תמורת צעצועים ופינוקים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סקס מוכר, כן? ריהאנה בקמפיין של ארמאני/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדונה (אבל זו מהניינטיז)

מעטות הנשים שדילגו בין כל כך הרבה מיטות ושרדו כדי לספר על זה. מי שלא גוועה ממחלות מין, סתם נכנסה להריון והתחתנה בלית ברירה. מדונה בילתה את הניינטיז בזינוק ממיטה למיטה, כשהיא מקפידה לספר על החוויות המיניות שלה תחת כל עץ רענן. מי שפספס את הראיונות השערורייתיים, יכול היה לראות אותה מאוננת על הבמה (אקט שזיכה אותה בלילה אחד במעצר, במהלך הופעה בקנדה). אך למרות כל הניסיון, הזמרת עדיין לא נחשבת למאסטרית בתחום. דניס רודמן, שחקן הכדורסל האגדי, סיפר בראיון שהסקס עם מדונה היה מאכזב, שמדובר בקרפיון אנמי ושאקטים שניסתה גרמו לשברים באיבר המין שלו. פעמיים.

מדונה מופיעה בסיאטל, וושינגטון, בעת סיבוב ההופעות "Who's That Girl?", יולי 1987. AP, AP
הכי קרפיון/AP, AP

בריטני ספירס משוחררת מינית או סתם בורג משוחרר?

הרבה מיצי גוף נשפכו בחדר המיטות של בריטני ספירס מאז שזו הצהירה שהיא בתולה קדושה ומעונה ושיחסי מין היא תקיים רק אחרי החתונה. מאז היא הספיקה להתחתן פעמיים ולקיים יחסי מין עם כל דבר שזז. לאחרונה דווח כי שומר הראש של הזמרת תובע אותה על הטרדה מינית. לטענתו פתחה לו את הדלת כשהיא עירומה, הזמינה אותו להתקלח עמה, דרשה שיבהה בה מקיימת יחסי מין עם הרקדנים שלה ועוד כל מיני פינוקים שאתם הייתם מתים לקבל.

בריטני ספירס מופיעה בטקס פרסי המוזיקה של MTV בלינקולן סנטר, ניו יורק, 6 ספטמבר 2001. Dave Hogan, GettyImages
גם אתכם היא מטרידה מינית?/GettyImages, Dave Hogan

פאמלה אנדרסון גרון עמוק

פאמלה אנדרסון היא פצצת מין מהלכת. מי שהצטלמה לפלייבוי כמו שאתם מצטלמים לאינסטגרם, פרצה לתודעה כאשר קלטת וידאו בה השחקנית נראית כשהיא מבצעת מין אוראלי (ועוד מיני פינוקים) בבעלה לשעבר, טומי לי. לאחר שהתגברה על ההלם, תבעה את מי שהעז לפרסם את הוידאו, הודיעה שהיא בעלת זכויות היוצרים ומי שרוצה לראות אותה נחנקת עם הנחש של טומי, צריך לשלם לה. כמה עשרות מיליונים אחרי, אנדרסון נזכרה שהיא בכלל בענייני בעלי חיים (צמחונית, לא מה שאתם חושבים!) ומסרבת לענות על כל שאלה שקשורה לאותה קלטת לוהטת.

לינדזי לוהן עושה סטוצים

לינדזי לוהן היא הילדה הכי רעה בהוליווד. אחרי ששתתה אלכוהול בכמויות מסחריות, צרכה סמים באופן שהצליח להכניס אפילו את קולומביה להלם, וישבה בכלא כמה שעות, לינדזי פותחת את עונת הסטוצים. לאחר שדווח כי הכוכבת מזנקת בימים אלה לכל מיטה ברדיוס, הבלונדה גילתה למקורביה שאחרי לילה אהבים אחד פרוע עם צלם העל טרי ריצ'ארדסון, היא החליטה שהיא מאוהבת עד כלות. טרי מצידו, יודע מה טוב בשבילו והודיע לה שחוץ מבילויי מיטה, הוא לא ממש מעוניין בה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מתביישת בכלום. לינדזי במגזין פלייבוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ויקטוריה האח הגדול

ונסה אלוש וליהיא גרינר היו הנשים הכי משוחררות בבית האח הגדול. אחת קשקשה על השבלול שיש לה בין הרגליים וזקוק לתשומת לב יתרה והשנייה דילגה למקלחת עם דייר אחר בבית. אבל בניגוד לשנים עברו, בעונה הנוכחית אין אף אשה משוחררת בבית, מה שגרם להפקה לייבא אחת מארגנטינה. ויקטוריה אירולגי, הדיירת הכי משתרללת בגרסה הארגנטינאית של הריאליטי נחתה בישראל, עלתה על ביקיני ותהתה בקול רם אם גם בגרסה הישראלית עושים סקס.

קים קרדשיאן – כניסה אחורית לעולם התקשורת

קים קרדשיאן היתה סתם עוד איזו אחת שנדבקה לפריס הילטון. אבל אז האקס שלה, הציב מצלמה בחדר המיטות שלהם והנציח רגעים של טרפת בין סדינית. קים צווחה, נאנקה, ובעיקר הוכיחה לעולם שישבן לא נועד רק כדי שישבו עליו. מאז ועד היום הקרדשיאן מסרבת לדבר על הקלטת הלוהטת שלה, ומקפידה לשמור את השערוריות המיניות שלה עמוק במגרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully