וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: איתם ישראלי רגע אחרי ההדחה

וואלה! סלבס | צילום: שוקה כהן

7.3.2012 / 9:30

המתמודד הכי מתוק בבית האח הגדול נאלץ אתמול לארוז את המזוודות והכלב החמוד שלו, להיפרד מהדיירים ולעזוב את הבית. וואלה! סלבס החיים לא הוגנים

וואלה! סלבס רגילה כבר להדחות מפתיעות , אבל להדחה של אתמול היא ממש לא הייתה מוכנה. יש מי שיטען כי היא אפילו הזילה דמעה ביחד עם אסי עזר, כשארז טל הכריז כי איתם ישראלי ו-וולטר שלו מודחים.

איתם ישראלי. שוקה כהן
רגע אחרי. איתם, וולטר ואיילה רשף/שוקה כהן

אמש (ג'), רגע לאחר שהודחו ישראלי ועינב ווינר, הפקת האח הגדול התפנתה לסגור חשבונות עם החברים מ"ידיעות אחרונות" והדייר לשעבר, סער שיינפיין, שהאשים את ההפקה כי במהלך שהותו בבית האח הגדול קיבל, יחד עם עוד 6 דיירים, כדורים פסיכיאטרים. למרות העובדה שמדובר בתכנית הכי פופולרית בטלוויזיה, הזכיינית קשת והפקת התכנית, הראו לכולם שגם הם נהנים לשחק בבוץ ובמשחקי אגו, וניסחו לשני המנחים, שנראו נבוכים עד מאד, תגובה אגרסיבית במיוחד.

איתם ישראלי. שוקה כהן
הכלב הכי מפורסם במדינה./שוקה כהן

בתום התכנית המשיכו ישראלי וכלב הנחייה שלו וולטר, כשהם מלווים באיילה רשף, אותה אחת ששיינפיין סיפר כי ניהל עמה רומן רק בגלל הכדורים הפסיכיאטריים, לבית הוריו שבקיבוץ חורשים. שם ישהה המודח הטרי בימים הקרובים, לפני שיחזור לחיקם של צלמי הפפראצי ולמעריצים הרבים שממתינים לו בעיר הגדולה.

וואלה! סלבס נוטלת כדורים פסיכיאטריים כל יום, אחרת היא לא הייתה שורדת יום אחד בביצה.

מה אתם חושבים על ההדחה של איתם? בואו לרכל איתנו בפייסבוק

איתם ישראלי. שוקה כהן
זה יותר טעים מהבישולים של אביבית/שוקה כהן
איתם ישראלי. שוקה כהן
חמודים/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully