וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: הציטוטים הכי סקסיים של הכוכבים

וואלה! סלבס | צילום: shutterstock

3.3.2012 / 10:03

קר בחוץ? בא לכם להתכרבל מתחת לפוך עם כוס שתיה חמה? אז תעשו מקום לוואלה! סלבס כי היא מביאה איתה עוד כמה כוכבים לוהטים בלבוש מינימאלי ופה מטונף במיוחד. כנסט כנסו, זה רק ילך ויתחמם. וואלה! סלבס חורף לוהט

פריס הילטון מעודדת סטוקרים:

"אם אתה אוהב את הגוף שלי וחושב שאני סקסית, בוא אלי מותק, אל תתבייש, תגיד". ואם את דוחה ת'שועלים?

רובי וויליאמס משוויץ:

"אני הגבר היחיד שיכול להגיד שהיה בלהקת טייק ד'את ועשה לפחות שתי חברות מלהקת הספייס-גירלס". חמודי, גרי בארלו בפאה שחורה זה עדיין לא ויקטוריה בקהאם.

מדונה מתחברת לדת:

"בילדותי חשבתי שנזירות הן טהורות, נקיות, מחונכות. ובמשך כמה שנים אפילו רציתי להיות נזירה. נזירות הן סקסיות!". עזבי נזירות, את ראית את ענהאל?!

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ג'ניפר אניסטון מצטנעת:

"אף אחד לא חושב על עצמו כסקסי. יש ימים שבהם אתה הולך וחושב לעצמך 'שיואו, אני לא ממש מזעזע היום', אבל אם אתה מנסה להיות סקסי, בחיים לא תהיה סקסי". אז זו הסיבה? איפה היית כל חיינו?!

קים קרדשיאן משכנעת את עצמה שפחמימות זה סקסי:

"אני אוהבת להיות אשה בשלה עם קימורים. נשים רזות זה ממש לא סקסי בעיני". כן, גם נשים עם ציצים גדולים, ונשים מטופחות זה בכלל בעע.

ריהאנה על פורנו סלולארי וסקס אלים:

"לא קיבלתי תמונה של בולבול לסלולארי. אני מבינה גברים, זה לא מצטלם טוב. בלי קשר, אני הכי בעד קשירות במיטה, מכות קלות והפתעות. שוט ושלשלאות זה טרחה, צריך ללכת להביא את השוט מהמגירה, אני מעדיפה שהוא ישתמש בידיים". רגע, אז מה שקרה לה עם כריס בראון היה רק פור פליי.

רוב לאו מדבר על שערוריית קלטת המין שלו:

"הייתי במועדון, שתי בנות הציעו את עצמן, אז ברור שהלכתי על זה. מאוחר יותר גיליתי שאחת הבנות היתה בת 16. היום אנשים מצלמים קלטות סקס, נותנים לעורך דין ששולח לעיתונאים ואז כשמתקשרים לקחת תגובה אתה בהלם!! בשוק!! איך עשו לי את זה?". השאלה היא, איך לא עשו לך את זה קודם, סקסי מאדר פאקר!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully