וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלבס מיוזיק: תחנת הרדיו של שרי גבעתי

וואלה! סלבס

24.2.2012 / 10:57

וואלה! סלבס ו-וואלה! מיוזיק שמחים להגיש לכם את "סלבס מיוזיק", שתארח אחת לשבועיים, סלב שיציג בפניכם את רשימת השירים האהובה עליו פלוס הסברים. תגבירו את הווליום!

מאז חזרה ארצה אחרי שהות של מספר שנים בלוס אנג'לס מתגוררת שרי גבעתי בתל אביב, אך לא מוותרת על הגיחות מעבר לים, לטובת קריירת המשחק והדוגמנות שלה. בשנים האחרונות הופיעה כליאת טוביה, סוכנת מוסד באחת מסדרות הדגל של CBS האמריקאית, "NCIS", בסדרה "My Own Worst Enemy" לצידו של כריסטיאן סלייטר, "CSI Las Vegas" ובסדרות וסרטים נוספים.

בקרוב תוכלו לראות את גבעתי בגירסה הישראלית ל"נשואים פלוס", בתפקיד אורח לצידו של ליאור אשכנזי. לאחרונה גם עשתה את הקמפיין הראשון שלה כפרזנטורית לחברת ההלבשה התחתונה Go Under, ובארצות הברית היא משמשת כפרזנטורית של Gypsy05 (בנוסף לעבודה הקבועה עם מעצב שמלות הכלה עובד כהן).

כנסו להאזין לתחנת הרדיו של גבעתי, לא תתחרטו.

את הקריירה המוזיקלית שלה התחילה גבעתי בארצות הברית; "מ-2008 עד 2010 הופעתי בליווי להקה ברחבי ארצות הברית. אני מנגנת על פסנתר וגיטרה מגיל 6, אבל זה לא היה החלום שלי, רציתי להשאיר את זה בגדר תחביב. השינוי התרחש כשעשיתי את הקליפ לאנריקה אגלסיאס ("Somebody's Me"), ובמהלכו יצא לי לנגן על פסנתר שהיה על הסט. הבמאי של הקליפ ראה אותי ושאל אותי אם אני אוהבת את זה, הכיר לי אנשים, הרכיב סביבי להקה, ומאז כבר לא הייתה דרך חזרה. ברגע שהתחלתי עם זה, אני לא רואה את עצמי לא עושה מוזיקה".

שרי גבעתי. אלעד סאסי, ספק 500
לא תקשיבו למה שיש לה לנגן לכם? גבעתי מהממת/ספק 500, אלעד סאסי

בקרוב תשחרר גבעתי את ה-EP הראשון שלה באנגלית בהפקת גיא מנטש ויעל דורון, שמתמודדים בימים אלה ב-"The Voice". מתוכו אתם כבר יכולים לשמוע את "Into Your Heart".

לשיריה של גבעתי, כמו לפלייליסט שבחרה עבורנו, נטייה מלנכולית ברורה; "זה בגלל שבהתחלה מוזיקה לא הייתה עבורי משהו שאני אחשוף בפומבי. התייחסתי לזה כאל יומנים אישיים ולא משהו שאנשים הולכים לשמוע ולשיר אחר כך".

"כשהגעתי לארץ החלטתי שאני חוזרת לשירים באנגלית שכתבתי מימים ימימה. אפשר לקרוא שם דברים אישיים מאוד שלא הייתי אומרת בהכרח בראיון. הרוב מלנכולי אבל אני אוהבת גם דברים שמחים יותר כמו אטה ג'יימס ומארק רונסון. אני אוהבת מאוד קאברים, את הקונספט שאמן מבצע אמן אחר ונותן לו את הפרשנות שלו. כשזה קורה טוב, זה אגדי. כמו עם 'Limit To Your Love' שמזוהה כל-כך של ג'יימס בלייק, אבל במקור שייך ל-Feist".

האלבום האחרון שקנית?
"אלבום בשם 'Songs' של האמן Thomas Dybdahl. ראיתי ודיאו שלו ביוטיוב דרך לינק בפייסבוק והתאהבתי, פשוט טוב. השיר האהוב עלי מהאלבום הוא 'From Grace'".

האמן האהוב עלייך?
"קשה לי להגיד הכי, אבל אחת מיוחדת במינה היא נינה סימון. יש לה כל כך הרבה כאב בקול. אפילו שהוא עבה ועוצמתי, אפשר לשמוע אצלה היסוטוריה שלמה של עם. הכל גם נשמע כמו פסקול של סרט ומעלה לי המון רעיונות. פעם ראשונה ששמעתי אותה הייתה לפני שנים ברדיו, זה היה השיר "Feeling Good". ניסיתי לזמזם את השיר בלי סוף כדי שלא אשכח (אז לא היה שזאם ומקליט באייפון...). הייתי בטוחה שזה גבר ולא מצאתי את השיר חודשים, ואז שוב שמעתי את השיר אצל חברים, קלטתי את שמה ומאז אני שומעת אותה כל הזמן".

איך את צורכת את המוזיקה שלך?
"אני צורכת ונחשפת למוזיקה באינטרנט, אני אוהבת לגלות אמנים חדשים בכל מיני בלוגים של מוזיקה, פנדורה bbc במיוחד. הרדיו האינטרנטי גאוני, אתה בוחר אמן והוא משמיע לך בלי סוף שירים שלו ושירים באותו הסגנון. זה קולע מאוד, אין לזה היתר בארץ אז אני שומעת את זה בדרך האקרית דרך סרבר מחו"ל".

אילו אמנים נוספים תוכלו למצוא בתחנת הרדיו של שרי גבעתי? רדיוהד, The XX, מאסיב אטאק, פורטיסהד, איימי ויינהאוס, אלה פיצג'רלד, The Black Keys, Arcade Fire, ליקה לי, נינה סימון,J. Viewz , אביב גפן, משינה, מוניקה סקס, נינט טייב, הפרויקט של עידן רייכל, אמיר דדון ועוד".

מה דעתכם על הבחירות של שרי? בואו לדבר על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • שרי גבעתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully