וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד פליטות הפה הכי מטופשות של הכוכבים

וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

18.2.2012 / 12:03

קבלו סקופ: גם סלבס הם בני אדם, ולא תמיד הכי מבריקים בעולם. לכבוד סוף השבוע, קבלו במתנה את מצעד המשפטים הכי אידיוטים של הכוכבים. וואלה! סלבס ציפור זה עוף?

וויטני יוסטון: "לא מעשנת קראק, זה זול"

בשנת 2002 וויטני יוסטון, השם יקום דמה, רבצה על הספה של מראיינת העל דיאן סוייר והגיבה לראשונה על ההאשמות נגדה כי היא מכורה לסמים קשים. לאחר שבחנה תמונה בה היא נראית רזה מתמיד, הודיעה שהיא נמוכה ורזה, בגלל זה טבעי שיצוצו לה עצמות. לאחר שנשאלה בשנית אם היא מכורה לסמים סיכמה במשפט האלמוותי: "אני מרוויחה מספיק כסף כדי לא לעשן קראק לעולם. קראק זה זול, קראק זה וואק!".

כריסטינה אגילרה: "לא מרגישה בנוח להתלבש"

במהלך ראיון לאיזה מגזין אמריקאי שטחה כריסטינה אגילרה את משנתה לגבי אופנה ודימויי גוף בעייתיים והודיעה: "אני לא מרגישה בנוח ללבוש בגדים שמכסים את הגוף המהמם שלי". כן, עם כל הכבוד לשמרנים שבמעריציה, יש דברים שאסור להסתיר. האמירה הזו כמובן הופלצה כמה שנים לפני שגילתה את נפלאות הפחמימה ואת הקסם שבבגדים שחורים שמסתירים... הממ, הכל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגדים זה לחלשים. כריסטינה בימים טרום פחמימות/מערכת וואלה!, צילום מסך

ריקי מרטין: "אני אוהב שמשתינים עלי"

בשנת 2006, כשהזמר הלטיני החתיך, ריקי מרטין, עוד היה בארון, הוא התרברב שלדעתו גולדן שאוור ("מקלחות זהב" או בשמן המקצועי – פיפי עליך), זה דבר סקסי ביותר בעיניו. "אני עושה פיפי במקלחת ולא מבין למה זה לא בסדר לעשות את זה על אנשים אחרים. אין לי בעיה שישתינו גם עלי. זה סקסי". הברווז של טואלט-דאק הטביע את עצמו באסלה כאות מחאה.

ריקי מרטין. Carlos Alvarez, GettyImages
פיפי עליך. מרטין/GettyImages, Carlos Alvarez

מרלון ברנדו על ליאונרדו דיקפריו: "הוא נראה כמו בחורה"

אוקיי, במקרה הזה אולי לא מדובר בטמטום רגעי אלא בראייה חדה. בשנת 2002, כשליאונרדו דיקפריו היה צעיר פוחז וככל הנראה הבחור היפה ביותר בפלנטה, מרלון ברנדו התראיין למגזין אמריקאי והגיב על מי שהוכתר כיורשו. לאחר שהביט ארוכות בתמונתו של דיקפריו סיכם: "הוא נראה כמו בחורה". עכשיו אתם יכולים להתחיל לדמיין אותו מבלה עם בר רפאלי. הטישו במגירה הראשונה ליד המיטה.

ליאונרדו דיקפריו. GettyImages
תגידי, את באה לפה הרבה? ליאונרדו/GettyImages

ג'סיקה סימפסון: "טונה זה עוף?"

בשנת 2003, במהלך צילומי תכנית הריאליטי על חיי הנישואים של ג'סיקה סימפסון ובעלה ניק לשיי, תהתה הכוכבת בקול רם מדוע הטונה שהיא בולסת נקראת "העוף של הים". "רגע, אני לא מבינה, זה עוף או טונה?", התעניינה אל מול עיניו ההמומות של בעלה, "אכלתי טונה בעבר, אבל אף פעם לא ככה, זה תמיד היה בכריך. אז זה עוף?". רק אחרי שניק לשיי לקח נשימה עמוקה והסביר לה שזה שם המותג ולא מדובר בעוף שהוא גם דג, סימפסון נרגעה.

ארנולד שוורצנגר: "נישואים חד מיניים? רק בין גבר לאשה"

נושא הנישואים החד מיניים הוא אחד הנושאים הכי לוהטים על שולחנו של כל מושל בשנים האחרונות. יותר ויותר זוגות של הומואים ולסביות דורשים, ובצדק, להתחתן באופן חוקי במדינה בה הם מתגוררים. בשנת 2002, מושל קליפורניה, ארנולד שוורצנגר, החליט להביע את דעתו באופן פומבי על הנושא והודיע: "נישואים חד מיניים צריכים להיות רק בין גבר לאשה". עכשיו אתם מבינים למה הוא צריך תסריט ביד כדי להישמע חכם?

בריטני ספירס: "כייף לטייל במדינות מעבר לים, כמו קנדה"

אחד המשפטים הכי מטומטמים שבריטני ספירס הנפיקה לעולם, (אם מתעלמים לחלוטין מלירלוריה הבלתי פוסקים על הבתולים שלה) הוא ללא ספק החיבה שלה למקצוע. לפי ספירס, אחד הדברים הכי כייפיים בלהיות כוכבת בינלאומית זה לבלות במדינות מעבר לים, כמו קנדה. כנראה שהכוכבת החסירה כמה שיעורי גיאוגרפיה בבית הספר, ולא למדה שבין ארה"ב לקנדה לא עובר שום ים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully