וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי במסיבת ההשקה של ספורטס אילוסטרייטד

שירות וואלה! סלבס | צילום: gettyimagesbank

15.2.2012 / 11:27

בר רפאלי אמנם לא מככבת על השער של ה"ספורטס אילוסטרייטד" אבל היי, זה לא אומר שהיא לא יכולה לגנוב את כל תשומת הלב משאר הבנות. וואלה! סלבס כחול עמוק

אחרי הפסקה של שנה, כפי שפורסם כאן לראשונה, בר רפאלי חזרה לסיבוב נוסף על גיליון בגדי הים הכי סקסי בגלקסיה ודיגמנה פיגורה רותחת לצד שחקני ספורט מובילים. אתמול (ג') בערב היא כבר חגגה את השקת הגיליון השנתי בכיכובה של נערת השער הנוכחית, קייט אפטון, לצד חברותיה מהמגזין.

למסיבה רפאלי הגיעה כשהיא חנוטה בשמלה כחולה (וקצת יותר מדי הוצ'ית) של פוצ'י. והתמנגלה עם חברתה, כוכבת השער של השנה שעברה, אירינה שייק.

בר רפאלי. Michael Loccisano, GettyImages
מי יותר יפה, אני או אני?/GettyImages, Michael Loccisano

באירוע עצמו, עשתה הרפאלי קצת יחסי ציבור לעצמה כשסיפרה על ליין התחתונים החדש שלה (ושל שותפה לעסקים, דודי בלסר) "אנדר.מי". בראיון שהעניקה לאתר אינטרנט אמריקאי, הסבירה שעיצוב תחתונים תמיד היה החלום שלה, "אז בא אלי חבר טוב בשם דודי והציע לי את המיזם. מכיוון שזה מה שהתכוונתי לעשות מלכתחילה, אז הסכמתי".

כשנשאלה מה לה ולעיצוב תחתונים השיבה: "כדי לקנות תחתונים אני הולכת לחנות אחת, כדי לרכוש חזיות לחנות אחרת וכן הלאה, רציתי ליצור מקום בו אוכל לרכוש את כל הפריטים הכי אהובים עלי במקום אחד". הגיוני. למקרה ותהיתם, כאשר רפאלי נשאלה מה המשימה שהיא הכי אוהבת במלאכת העיצוב, הודיעה שלאחרונה נתקלה בסוגיה מרתקת, "יש כל כך הרבה גוונים של אפור, זה מטריף לי את המוח, לבחור בין גוונים של אפור זה החלק האהוב עלי".

בר רפאלי. Michael Loccisano, GettyImages
ועכשיו מי יותר יפה, אני או היא?/GettyImages, Michael Loccisano

בנוסף הודיעה שלעולם לא תצא בידיים ריקות מהחנות של סטלה מקרטני, שהיא לא מקנאה בגרדרובה של אף אישה, אבל היתה רוצה את הקוליות של קמרון דיאז, ("היא לובשת דברים בסיסיים ונראית מיליון דולר"). לקינוח דיווחה, שהגבר הכי סקסי בתחתונים הוא הכדורגלן השוודי פרדי ליונברג, שהצטלם לפרסומת של CK ומאז לא יוצא לה מהראש. ובצדק.

וואלה! סלבס עיצבה פעם תחתונים, מאז משטרת האופנה בעקבותיה.

בואו לרכל על השמלה של בר בפייסבוק

וידאו לוהט: בר רפאלי בספורטס אילוסטרייטד

בר רפאלי. Michael Loccisano, GettyImages
תסתכלו לי בעיניים/GettyImages, Michael Loccisano

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully