וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: שי רגב דיווה

וואלה! סלבס

15.2.2012 / 9:53

רגע אחרי שהודח המתמודד, שטוען שהגיע על תקן החתיך של הבית, הצליח רגב לסגל לעצמו גינוני דיווה וברח מהפלאשים של צלמי הפפראצי שחיכו מחוץ למסעדתו. וואלה! סלבס זיוה

בניגוד לפליטי ריאליטי אחרים, שמבינים כי כדי לשמר את התהילה הם חייבים לשתף פעולה עם צלמי הפפראצי וכתבי הרכילות, יש כאלה שחשים את עצמם סופרסטארז גם אם כל מה שנותר להם זה רק 14 דקות וכמה שניות של כוכבות.

שי רגב, האח הגדול. AP
רוצי, איזה מצחיק זה שרודפים אחרי/AP

מי שככל הנראה חש כי חוקי הביצה לא חלים עליו, הוא המודח הטרי של בית האח הגדול, שי רגב, שרק יצא מבית האח הגדול וכבר סיגל לעצמו גינוני בר פאלי. האיש הכי אהוב על אביבית בר זוהר, הצליח לעשות אמש את הטעות הראשונה של כל סלג רווי שתן בקודקוד, ובמקום לעמוד ולחייך לצלמים שכיבדו אותו בנוכחותם, הוא תפס בידו את איילה רשף (נו, ההיא מהעונה השנייה, זוכרים?), שבאה לחלטר ככתבת של התכנית, ויחדיו השניים ברחו מהצלמים כשהם צוחקים ונראים די מרוצים מעצמם. יא, איזה מגניבים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הייתי מתראיין בשמחה, אבל אני לא יכול לגלות כמה אנחי עשיר וחשוב, אז אל תשאלו. רגב./מערכת וואלה!, צילום מסך

מה שרגב שכח הוא, שעוד חמש דקות החל מעכשיו (כן, במקרה שלו זה 5 ולא 15), יצא דייר אחר מהבית, הפוקוס יעבור אליו וכולכם תשכחו שהיה דייר בבית בשם שי. חבל.

בניגוד למודחים האחרים שאצו רצו לטחון במסעדה מוכרת, רגע אחרי ההדחה של רגב, ניסה איש העסקים למקסם את נוכחות המצלמות, ושיגר את עצמו אל מסעדה ברשותו, שם נערכו חגיגות ההדחה. בין אלה שחיכו לו שם נצפו גם כמה חברים טובים ובני משפחה שאף קישטו את המקום בשלטים בדמותו.

וואלה! סלבס כבר שנים מחכה שמישהו יעניק לה 15 דקות תהילה. היא ניסתה הכל. תאמינו לה.

הדיירת החדשה, עינת ויינר: "אני הומו בגוף של אשה"

פליט האח הגדול, שי שטרית עוכב לחקירה

מה דעתכם על ההדחה של שי? בואו לדבר על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully