וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן שחם וציון ברוך חוגגים

וואלה! סלבס | צילוןם: אביב חופי

12.2.2012 / 11:27

קרן שחם וציון ברוך היו בין הפנים המוכרות שהפציעו בסוף השבוע האחרון לאירוע יחצני של מפיקת האירועים סימונה שרם, שגם חגגה יום הולדת לאגם רודברג. וואלה! סלבס מזל טוב

דרי הביצה יודעים שכשהם מחפשים אירוע ששווה להגיע אליו, כדאי שיתקשרו קודם לסימונה שרם, אחת ממפיקות האירועים הכי עסוקות באזור. שרם, שידועה כאחת שמביאה את כל המפורסמים הכי שווים לאירועים שלה, הרימה אירוע יחצני ללקוחות המשרד שלה, הקפיצה את כל החברים שלה בסופ"ש האחרון למועדון ה"רידינג 3", בנמל תל אביב ועל הדרך חגגה יום הולדת 25 ללוליטה אגם רודברג.

ציון ברוך. אביב חופי
שיואו, איזה מגניב זה לא להסתכל למצלמה. ברוך/אביב חופי

כצפוי, לא רק בר פתוח חיכה לעשרות החוגגים שהגיעו לעשות לה כבוד, אלא גם לא מעט פנים מוכרות שיעטרו את רחבת הריקודים ובאו להגיד לרודברג מזל טוב. כך יצא שבכמה מטרים רבועיים פיזזו להם בין היתר גם החבר הטוב ציון ברוך שהשאיר בבית את הצמודה החדשה שלו, מלכת היופי שביט ויזל, והגיע עם עצמו. ממש כמוהו עשתה גם קרן שחם, פליטת "הדור הבא 24/7", שבאה בגפה.

קרן שחם. אביב חופי
צבעונית, רווקה ולוהטת. שחם/אביב חופי

עוד נתפסו במקום: אנחל בונני שהגיע עם החבר הטוב שלו, יניב ברק ופגש במקום את הצמודה שלו דושי לייטרסדורף, שהגיעה לבדה. גם אושרי כהן וקארין כהן הגיחו לבד, היא חמושה בשמלה, והוא בלוק מושקע, מורן אטיאס המתגוררת בימים אלו בארץ לטובת צילומי "אלנבי", אך אוטוטו תנטוש בחזרה לארה"ב שם תיפגש עם וויל סמית.

אגם רודברג. אביב חופי
עתידות: בקרוב תפגשי את האקס. אגם/אביב חופי

הפתעת הערב הייתה ללא ספק האקס של רודברג, איש העסקים העשיר, זוהר ספיר, שהגיע עם אטיאס.

וואלה! סלבס לא מגיעה לאירועים אם לא מבטיחים לה שקית הפתעה ביציאה, בטח שלא מסיבות יום הולדת בהן צריך להביא את שקית ההפתעה מהבית ולהיפרד ממנה באיוונט.

בזמן שקרן חוגגת, האקס שלה פותח מסעדה

מורן אטיאס, זוהר ספיר. אביב חופי
שלישיית מה קשור. זוהר, מורן וידידה/אביב חופי
אנחל בונני. אביב חופי
לאן אתה רץ? אנחל חומק/אביב חופי
אושרי כהן. אביב חופי
איפה החברה? אושרי/אביב חופי
קרין כהן. אביב חופי
יותר ורוד מזה והלכו הקרניות. כהן/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully