וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי בוהדנה בדרך ל"אח הגדול"?

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

8.2.2012 / 1:18

האמא הכי לוהטת במדינה קיבלה הצעה מהפקת "האח הגדול" להיכנס לבית במסגרת משימה ולעשות קצת שמח על הלב למעריץ מספר אחד שלה, קותי. וואלה! סלבס גרופית

מירי בוהדנה מודעת לעובדה שיש לה לא מעט מעריצים ברחבי מדינת ישראל ומי יודע, אולי גם כמה בעולם. אבל היא בטח לא תיארה לעצמה שאחד המעריצים היותר אובססיביים שלה ישתתף בתכנית הכי נצפית במדינה ולא יפסיק ללרלר עליה.

אחרי שהבינו בהפקת האח הגדול שיש להם מקרה עם מישהו שפשוט "מכור" לגברת בוהדנה, החליטו לנסות ולשחזר את הצלחת בר רפאלי וג'קי מנחם. כזכור, מנחם לא הפסיק לדבר על החיבה העזה שלו לסופרמודל רפאלי ובהפקה החליטו להכניס אותה לבית במסגרת אחת המשימות. כעת, מספרים מקורבים לבוהדנה כי לאחרונה התקבלה הצעה בסוכנות המייצגת אותה ADD, לפיה התבקשה הדוגמנית לקחת חלק במשימה ולהיכנס לבית הכי מפורסם במדינה. בימים אלו מתנהל משא ומתן בין הצדדים וההחלטה כנראה תתקבל בימים הקרובים.

מירי בוהדנה. אביב חופי
נתראה בשכשוכית. מירי הורסת/אביב חופי

ואם כבר בוהדנה, מתברר שיש מתמודד אחר בבית שדווקא כן מכיר את הבוהדנה מקרוב. מדובר כמובן במתמודד הצבועני והקורע, יוסי סרור. בתמונה שהגיעה למערכת וואלה! סלבס, אפשר לראות שהשניים, שהכירו לפני שנים רבות, מחובקים ומדגמנים חברות קרובה.

מסוכנות ADD המייצגת את בוהדנה סרבו להגיב לידיעה

מהפקת האח הגדול נמסר: "האח הגדול עוקב מקרוב אחר הדיירים בבית ומתכנן להם משימות שונות והפתעות רבות".

מה דעתכם? בואו לדבר על זה בפייסבוק

קרל לאגרפלד: "הרוסים מכוערים, היוונים מושחתים ואדל שמנה"

את תמיר משתולל על מדים כבר ראיתם?

עוד קשר הזוי: דפנה שחר שרה בסלון של שי רגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully