וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלבס מיוזיק: תחנת הרדיו של אסי עזר

וואלה! סלבס

28.1.2012 / 10:18

וואלה! סלבס ו -וואלה! מיוזיק שמחים להגיש לכם פינה חדשה, בה יתארח, אחת לשבועיים, סלב שיציג בפניכם את רשימת השירים האהובה עליו פלוס הסברים. תגבירו את הווליום ותהנו

אסי עזר, מנחה "האח הגדול", הוא האורח הראשון שמתכבד לפתוח את המדור המוזיקלי החדש ולחשוף בפניכם את השירים שהוא אוהב לשמוע כשהוא לא מתעסק באביבית בר זוהר. "אני נורא אוהב לגלות את המוזיקה שלי לבד", הוא מספר, "יש משהו רומנטי בלגלות שיר במקרה ב-MTV או לשמוע שיר לא מוכר בבית קפה, להשתמש בשזאם (אפליקציה לזיהוי שירים) ולגלות מה אתה שומע ברגע".

מהו האלבום האחרון שקנית?
" 'אורות' של אברהם טל. הנחיתי את יום הסטודנט בבאר-שבע וראיתי אותו מופיע. אני מודה שלפני כן לא התרגשתי במיוחד משיריו, אבל כשהוא ביצע אותם בלייב עמדתי בצד והתרגשתי מאוד. כך קרה עם רדיוהד שראיתי בארץ, כשהם חיממו את REM, וגם עם Keane שחיממו את U2 בניו-יורק".

מיהו האמן האהוב עליך?
"הקילרז, וברנדון פלאוורז הוא הזמר האהוב עליי בעולם. כשאני מסתכל עליו בקליפים, אני מרגיש כמו ילד בן 16 מאוהב. נסעתי עם חברים לברלין כדי לראות את ההופעה שלו והזמנו כרטיסים למלון. כשהגענו למלון, הודיעו לנו שמישהו בשם דייויד כהן עזב הבוקר עם הכרטיסים שלנו. הכרחתי את המלון לארגן לנו כרטיסים חדשים. אחרי ההופעה חיכיתי כמו ילד מתלהב כדי לראות אם ברנדון ייצא אלינו".

ואיך אתה צורך את המוזיקה שלך?
"בעיקר דרך האייפון. גם באוטו".

כנסו, האזינו ותהנו מהפלייליסט של אסי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אוהב את ברנדון פלאוורז". אסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמעט מאחורי כל בחירה מוזיקלית של עזר מסתתר סיפור מעניין או הרפתקה מטיול. "My Sweet Lord" של ג'ורג' האריסון, למשל, מחזיר אותו לארצות הברית. "השיר הזה זורק אותי לנסיעה למיאמי לארוחת חג ההודיה עם חבר. שיר חיובי שכיף לשמוע בבוקר".

את רועי דהן, היוצר ששחרר השנה אלבום בכורה מצוין באנגלית, "Some of This Life", מכיר עזר עוד מלפני שנים. "רועי ואני עבדנו ביחד בתור מלצרים בדיטה לפני שנים. אני הייתי מספר לו איך אני מנסה להיכנס לטלוויזיה, והוא היה מספר לי על המוזיקה שלו. תראה איפה אנחנו היום. אני שומע אותו ברכב וזה מדהים ומרגש. אלבום השנה בעיניי".

על הינדי זהרה עזר לא יודע כלום, אך זה לא מנע ממנו לקנות את אלבומה, "Handmade". "ישבתי לפני מספר חודשים בקפה במדריד עם כמה חברים. שמעתי את השירים שלה ברקע ומאז, כל פעם שאני שומע את האלבום זה מחזיר אותי למדריד".

על האלבום של סקרלט ג'והנסון ופיט יורן הוא ממליץ לכל מי שאוהב אלבומים שמספרים סיפור; "אלבום נורא קצר, קניתי אותו בסטארבאקס אחרי ששמעתי שיר אחד. אלבום לזוגות, נורא כיפי".

"דידי ארז יצר את המוזיקה לסרט הדוקומנטרי שלי ("אמא ואבא, יש לי משהו לספר לכם"- מ.נ.). לא הכרתי אותו עד אז, היום אני כבר יודע שהמוזיקה שלו רגישה ומרגשת כמוהו".

בפלייליסט של עזר תמצאו גם פינה חמה לשני בוגרי "כוכב נולד" הותיקים, שי גבסו ומאיה רוטמן. ""מאיה רוטמן היא המתמודדת האהובה עליי עד היום. יש בה משהו מרגש ומאוד כן. אני מקווה ששי גבסו יחזור ליצור שירים כמו 'תגידי לי את'- מוזיקה כזאת היא פחות מחושבת ומאתגרת, אבל דווקא הפשטות והרומנטיות עושים לי את זה".

את מי עוד בחר עזר לשלב בפלייליסט? אביתר בנאי, עידן רייכל, פלורנס אנד דה מאשין, גרג לאסוול, פאראמור, רופוס ויינרייט ומארק רונסון.

  • עוד באותו נושא:
  • אסי עזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully